• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nu 7500SEK + frakt. TAG Heuer Super Professional 1000m ref. 840.006-2

Bläckfisk eller ej, är inte denna den ballaste du sett??


  • Totala väljare
    85

Maro

Audemars
Hej

Sjukt snabbvisit men tyvärr så dök det upp en ny som jag måste ha.

Det är en biffig bit med monocoque case som sitter jäkligt bra även på tunna armar som mig själv. Stora mysiga visare samt tjocka index(tavla och visare är bytta vid service).
Länken är köpte hyfsat nyligen och kvitto på den finns.

Lite stulen info:
TAG HEUER super professional

Case Diameter: 43 mm
Case Height: 14.5 mm
Case length: 43 mm
Lug Width: 20.5 mm
Movement: ETA 2892 A2 automatic, 25j,
hacking, quickest date, 28,800 bph
Case material: Stainless steel, one-piece
design
Crown: Screw down
Bezel: Uni-directional, indexed w/ 60
clicksWater resistance: 1000 meters
Bracelet: TAG HEUER signed stainless
steel with a locking clasp and dive suit
extention
Vintage: '90s-2000

Nu är det ju så att jag garanterar ingen täthet, så den måste tryckas innan du utsätter skönheten för bad.

Gången ser jag inga avvikelser på alls, men har inte mätt upp den hundra. Kronan gängar som den ska.

Pris: 7500sek
Frakt: lägg till 50sek för postens "skicka lätt". Lägg till 100sek för postens "REK". Lägg till 200Sek för postens "Värde".
Retur: Jag skriver Nej här, men vid köp så får vi diskutera, pengarna går ska in i annat objekt så fråga hellre innan köp.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp