• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu byter vi band och länk

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Eftersom den här typen av tråd inte finns så drar jag igång den.
Den har som mål att inspirera till byte av stronk, länk, band, tråd, rassel, gummi, rocka, struts, papper, guld, syrgasmask, you name it!

Du postar bilder på att du har bytt kläder på ditt ur eller på dig själv. Jag börjar!

IMG_3781.JPG
IMG_3783.JPG

IMG_3785.JPG
IMG_3786.JPG
IMG_3788.JPG
IMG_3792.JPG
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Trevligt att den här tråden kom Zackarias Dullfiere.
Jag tycker verkligen att sökandet efter ivägflugna bandstift skall dokumenteras annars kan ju folk tro att det bara är jag som inte råkar ut för detta. :)


Tack!
Roligt att du skriver det, ena bandstiftet flög iväg 2 ggr för mig och det får en sån jäkla schwung så det kan ju flyga var som helst.

Jag är själv sämst på att matcha band och klockor(se ovan), men jag jag har sett att det finns dom som är otroligt duktiga på det och får det att se förbannat snyggt ut, så det kan vara kul att samla bilderna i en tråd.
 

jabla

Sarlacc
Tack!
Jag är själv sämst på att matcha band och klockor(se ovan), men jag jag har sett att det finns dom som är otroligt duktiga på det och får det att se förbannat snyggt ut, så det kan vara kul att samla bilderna i en tråd.

Här är ett tveksamt försök från min sida. :)

DatejustRedrubber.jpg


Blev ingen före bild för alla vet ju hur en DJ på jubilee ser ut.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Köpte min Sinn 104'a på läder, då det var det enda som fanns tillgängligt i första batchen, men lyckade i början på året få tag på en originallänk, vilket var målet redan från början. Blir en helt annan klocka:

Sinn-fredag 2014-02-14.jpg

Sinn 2014-02-21.jpg


Om jag ska vara ärlig så tycker jag att den passar riktigt bra på den läderstronken den satt på, men jag förstår att det även handlar om känslan att ha den på handleden.
 

jabla

Sarlacc

Är spänd på hur det vita klarar sig från att bli solkigt. Mitt röda blir lite solkigt uppe vid bandhornen efter ett par dagar, jag märkte det ganska snart men det är över två år gammalt nu så tillverkningsmetoden kanske ändrats. Har inte märkt samma tendens på mitt nyinköpta i orange.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Är spänd på hur det vita klarar sig från att bli solkigt. Mitt röda blir lite solkigt uppe vid bandhornen efter ett par dagar, jag märkte det ganska snart men det är över två år gammalt nu så tillverkningsmetoden kanske ändrats. Har inte märkt samma tendens på mitt nyinköpta i orange.

Jag får återkomma lite senare i sommar, det är minst tre veckor innan jag kan hämta ut den från service hos Rob..
Efter ett par dagars användande av mitt RubberB var jag klart imponerad över hur fräscht det vita armbandet höll sig,
att bli fortsättad..:)
 
Topp