• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu får det vara nog...

StrawberryFields

Sir Notalot
Jag som i 9 fall av 10 surfar på KS med hjälp av min mobil, mest efter som det är den jag har med mig när jag har tråkigt på jobbet.
Har ni någon aning om hur trött jag blir på människor som citerar ett helt jävla unboxing inlägg med bilder och hela skiten för att sedan komma med den briljanta kommentaren "Grattis" eller "Snygg". Det är ju inte så att jag precis har laddat alla bilderna och läst hela inlägget. Så, nästa gång du känner dig sugen på att citera ett bildtungt inlägg för att bara droppa en tvåstavig kommentar, kom då ihåg att du hamnar på min dödslista.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
D
Jag som i 9 fall av 10 surfar på KS med hjälp av min mobil, mest efter som det är den jag har med mig när jag har tråkigt på jobbet.
Har ni någon aning om hur trött jag blir på människor som citerar ett helt jävla unboxing inlägg med bilder och hela skiten för att sedan komma med den briljanta kommentaren "Grattis" eller "Snygg". Det är ju inte så att jag precis har laddat alla bilderna och läst hela inlägget. Så, nästa gång du känner dig sugen på att citera ett bildtungt inlägg för att bara droppa en tvåstavig kommentar, kom då ihåg att du hamnar på min dödslista.
dör vi tidigare då eller vad händer.....;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Helt klart ett dilemma.
Oftast är det bra att man kan citera bilder då man kommenterar just bilden, och att då inte ha referensbilden precis ovanför vore jobbigt.
Om det enbart dyker upp ett "grattis!" med citat av 8 bilder blir det jobbigt.

Tror att det är ett problem som den mänskliga faktorn får ta hand om. Jag tänker inte lägga ner tid på att hacka bort kod för att ta bort bilder i citat...
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Jag som i 9 fall av 10 surfar på KS med hjälp av min mobil, mest efter som det är den jag har med mig när jag har tråkigt på jobbet.
Har ni någon aning om hur trött jag blir på människor som citerar ett helt jävla unboxing inlägg med bilder och hela skiten för att sedan komma med den briljanta kommentaren "Grattis" eller "Snygg". Det är ju inte så att jag precis har laddat alla bilderna och läst hela inlägget. Så, nästa gång du känner dig sugen på att citera ett bildtungt inlägg för att bara droppa en tvåstavig kommentar, kom då ihåg att du hamnar på min dödslista.
Haha! Säg som det är: Du har blivit påkommen att klocksurfa på jobbet och det blev genant när du inte hann skrolla bort bilderna... så nu försöker du avreagera dig. :D

... Skojar bara... förstår vad du menar (bortsett det där med dödslistan... av det fattar jag inget...:p )

A
 

StrawberryFields

Sir Notalot
D
dör vi tidigare då eller vad händer.....;)
i-dare-you-i-double-dare-you-motherfucker.jpg
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Haha adlad, vackert! Till ämnet tycker jag att bilder ska citeras då man hänvisar till något i bilden, typ: "wow vilken tavla! Kan man få se den i en annan vinkel" eller "vänstra bandhornet ser polerat ut på denna bild, går det att få fler bilder?". Annars känns det överflödigt :)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Förmodligen är det din ständigt subtila och ödmjuka framtoning som äntligen uppmärksammats och burit denna välsmakande frukt.
Grattis till adlingen tror även att det är en av de tidigaste adlingarna med tanke på mängden inlägg så ett klart avtryck på KS har du verkligen gjort :D.

Ja, jag är ju ute i den riktiga världen också känd för att vara den ödmjukaste och subtilaste mannen...
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Helt klart ett dilemma.
Oftast är det bra att man kan citera bilder då man kommenterar just bilden, och att då inte ha referensbilden precis ovanför vore jobbigt.
Om det enbart dyker upp ett "grattis!" med citat av 8 bilder blir det jobbigt.

Tror att det är ett problem som den mänskliga faktorn får ta hand om. Jag tänker inte lägga ner tid på att hacka bort kod för att ta bort bilder i citat...
Precis som du säger. Det är klart att det ska gå att citera bilder. Men någonstans måste den enskilda användare börja tänka.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Jag som i 9 fall av 10 surfar på KS med hjälp av min mobil, mest efter som det är den jag har med mig när jag har tråkigt på jobbet.
Har ni någon aning om hur trött jag blir på människor som citerar ett helt jävla unboxing inlägg med bilder och hela skiten för att sedan komma med den briljanta kommentaren "Grattis" eller "Snygg". Det är ju inte så att jag precis har laddat alla bilderna och läst hela inlägget. Så, nästa gång du känner dig sugen på att citera ett bildtungt inlägg för att bara droppa en tvåstavig kommentar, kom då ihåg att du hamnar på min dödslista.

Sant :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ang adlingen. Grattis! Men borde det inte stå "Sir note a lot", eller "Sir not a lot"? Eller vad är notalot?
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag som i 9 fall av 10 surfar på KS med hjälp av min mobil, mest efter som det är den jag har med mig när jag har tråkigt på jobbet.
Har ni någon aning om hur trött jag blir på människor som citerar ett helt jävla unboxing inlägg med bilder och hela skiten för att sedan komma med den briljanta kommentaren "Grattis" eller "Snygg". Det är ju inte så att jag precis har laddat alla bilderna och läst hela inlägget. Så, nästa gång du känner dig sugen på att citera ett bildtungt inlägg för att bara droppa en tvåstavig kommentar, kom då ihåg att du hamnar på min dödslista.

Dags att släppa taget om din Nokia 5110 nu och lägga gprs:en bakom dig. Testa en smartfån med 4g ¿¿¿

;)
 
Topp