• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu har denna tråd blivit raderad tre gånger pga att jag använder skit Apple..

DrDre

Patek
Roligt arr du slog till på Longines. Den är jäkligt cool och du har ju pratat om den tidigare. Är också lite suge på just den.
 

Helvetia

Cartier
Grattis till två fina ur, men jag tycker du ska borsta länken på omegan! Annars får du erkänna att köpte den bara för att kunna såga?
 

Johan M

Cartier
Omegan ser ut som en rejäl klocka. Tidlös i sitt utseende. Grattis till båda två!

Jag tycker att omega har lyckats med flera återupplivade modeller, som t ex Mark och Tresor. Fast de har gjort en del misstag också, hade de släppt >15'000 Gauss (den gulrandiga) som en Railmaster istället så hade den blivit betydligt mer eftertraktad.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Coolt, du får beasties sign of approval


image.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Alltså. Ju mer jag tänker på att du köpt en klocka med månfas, ju mer förbannad blir jag.

Att du köpt en sm300 hommage som listar 50 lax är mer konstigt eftersom du kunnat få en rebuild för 10 lax som är likadan.

Men månfas....holy shit.
Har aldrig sett ett nybygge på första generationens sm300. Liiiite dyrare än 10'' är de också.
 
Topp