• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu kanske jag blir mer välkomnad, har gjort mitt första spontan köp

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

H-O-A

Breitling
Tack allihopa, tassar fortfarande runt med glädje rus i kroppen, hoppas innerligt att ridån inte åker ner när klockan dyker upp, utan att det är en komande keeper.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Stort grattis som sagt, kommer sittande perfekt med en deepsea på dina grova handleder. Bilder sen när den dykt upp och sitter på handleden! :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Grattis...den blev denna lilla alltså? ;)
IMG_5190.JPG
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Precis, hoppas innerligt att den känns lika klockren på armen, oroar mig en aningen över den avsmalnande länken, hur känner du är det märkbart, är det ngt som retar gallfeber på en???

Jag har bara prövat den i butik så just den detaljen har jag inte funderat över. :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Uppenbarligen vet varken trådstartere eller de som postare reglerna! Denna tråd låses och de stammisar som har postat har en varning pending!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp