• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu kommer det, snart kommer det! Ännu en rock 'n roll öppning från Rob Engström!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Honom ska vi Ha! Fy faen så vackert, inte ett öga är torrt ;) , jag får knappt fram ett ord, men ett stort GRATTIS kan jag få till iaf :D Capitão de mar e guerra!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Får man whiskeyn och bubblet före eller efter affär?

'Hmmm....ska jag verkligen?'

*två virrar senare*

'Ja, klart jag ska...'

Grattis! Grymt häftig! En riktig 'håll käften'-dinka.

Och nu är det ju bara för någon att knipa vitguldarn då! Understatement-uret i trion...
 

A.Gold

Omega
Min absoluta favoritklocka tillsammans med Daytonan från Basel i år, fan vad jag älskar den klockan!

Requestar en bild på den i solljus eller något liknande ljus så att man får se färgerna i sitt essé!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Här surfar man förbi efter en krävande dag på kontoret, bara för att konstatera att den här veckan är minst lika galen som den där veckan ett tag tillbaka då det drällde in Rolexar och Patekar (kan man skriva så?) i parti och minut.

Två dagar och två av de nya färgglada Rolex DD. Fantastiskt! leben och Porsan alltså... :)

GRATTIS!

För övrigt tycker jag det här bara bevisar vad jag sa igår. Stor risk att en lunch med Spencer66 blir dyr... Men uppenbarligen väldigt spännande.

... Kanske ska passa på att springa förbi Rob innan alla färgglada tar slut... :)

A
 

par

Patek
2-Faktor
Så jäkla snygg alltså!!!
Så nu har vi en grön o en brun på forumet? Kan någon upplysa mig hur storleksskillnaden är mot en 1803? Båda är 36 men den här har väll fetare case?
 
Topp