• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu och förr, Omega 600 m

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Inte mycket mer än ett par bilder. Cirka 40 år mellan dem och ändå är den nya tjockare.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Apansson

Torpare
Idag... Men knappast lika hög "Håll käften"- faktor som din. Kommer ta ett tag innan jag kommer upp i den igen.

Haha. Jag har fått höra "knarkkartell" "vulgärt" och "Fidel Castro-klocka" om den... Jag gillar vulgärt. Då kan vi alltså förvänta oss en Aurum-öppning snart, det är ju inte illa...
 
Ren toolklocka möter elegant dressdiver - lite ojämn matchning ;)

Ploprof har ju odiskutabel ikonstatus och jag älskar min. Dock är väl POn ingen oäven klocka i sig
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Det går inte riktigt att jämföra klockorna. PO'n ser ut som en dussinklocka medan PloProfen verkligen sticker ut! Det är ju inte av ingen anledning som den blivit en ikon.
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Den där ploprofen är helt fantastisk. Den slår POn alla dagar i veckan.
Nästa fräck till kavaj Skulle jag tro ;-)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Tjo, Tung som faan-klocka.
Om du sitter med en bild på boxen eller vet vilken det ska vara till din klocka får du gärna posta.
/j
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Omega Ploprofen har jag alltid varit svag för :hungry:, jag tycker inte den är fulsnygg, tycker den är förbannat snygg istället skulle jag säga. En av få dykarur som verkligen kan kalla sig för det också :cool: .
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Ploprofen är ju verkligen en ikon! Är nog för tunn för att bära upp det monstret! PO:n är en snygg beaterklocka!
 
Topp