• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu tar jag helg och kör paketöppning

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Visst ska du luta dig tillbaka och njuta. Två perfekta klockor. Blir mer och mer förtjust i helblå Tudor!;)
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Jäkligt fina, grattis :) finns där kölista till Heuern när(om) den ska säljas? :D
Njae den lär få stanna ett tag men det är klart, målet är förr eller senare en 2447a:)
Nice! Vintage är alltid bäst.:hungry:
Utan tvekan:)
Inte nog med att studiemedlet tycks räcka till mer nuförtiden, det räcker med tre dagar i veckan i skolan. Somliga har det bra, minsann.
På min tid...
Äh, ... Grattis, vetja. Och väl bekomme!
:)
Mvh A
Haha,ähh allt var ju bättre back in the days;)
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Stort grattis! till två underbara klockor.
Tror dock inte att den hade vikt Oysterlänk 78 men kan ha fel, Rolex subbar hade det inte.

Tackar! Jag tror det ligger något i det du säger men alla källor jag kollat har tytt på att det ska vara vikt oyster på den årsmodellen. Fast en 93150 passar kanske bättre till vardagsbruk.
Underbar paketlösning! Grattis! Vad sitter det för band på flingan?
Vet faktiskt inte, något mockaband, sitter bra men ska bytas mot en länk asap:)
Hehe...vilken härlig lillördag Karatekid :D, man kan säga att den är mycket bättre än min onsdag iaf, stort GRATTIS till 2 jätte trevliga klockor iaf, snöflingan var grymt nice, härligt matchande tavelindex och visare. Även Heuern var en pärla, bra jobbat där.
Tackar herr Sjodahl! Känns fantastiskt skönt att äntligen ha en flinga! Har sneglat en hel del på din;)
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Det var ingen dålig duo!
Grattis till dig.
caset på Heuern är superskönt, haft det själv.
/j
Jadå, caset är verkligen något jag går igång på när det gäller dessa heuers!
Ser ut att vara riktigt fina exemplar! En billig beater på det där, så är samlingen säkrad.
Beatern är redan skaffad! En seiko 6309-7040:D
Alla beaters urfader!
Visst ska du luta dig tillbaka och njuta. Två perfekta klockor. Blir mer och mer förtjust i helblå Tudor!;)
Patineringen som uppstår på blåa tudors är så jäkla snyggt! En blå tudor före en vanlig svart alla dagar i veckan!
Din helg kommer bli grym! Gillar verkligen din nya dinkor...

Tack! Jag hoppas det. Om allt går som planerat så kommer jag få tillbaka två av mina favoritklockor från service/rep i helgen:)
Bra case på Tuddan!!!!
Tack! Jag är rätt nöjd med den som första vintage köp:)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Härligt med en dubbel-vintage öppning!
Snöflingan får du extra plus i kanten på, jäkligt charmig färg på visare och index:)
Stort grattis!
 
Topp