• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nummer 1000, jag bjuder på tårta! (GTG i Linköping)

David

Bödeln
Jag har nått post nummer ettusen, det måste förstås firas!

Då LCHF verkar härja på klocksnack.se är kanske tårta inte lämpligt, men något gott blir det.

Firar gör jag med goda musslor och ännu godare öl på De Klomp i Linköping nu på lördag, den 2/3. PM:a för detaljer om du vill titta in en stund.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Grattis! (eller beklagar...) ;-)

Jag finns i Motala (= nästgårds, typ)
Da Klomp är ett schysst hak med goda musslor å öl! Ha de gött!
 

David

Bödeln
Kvällens GTG är inställd då min misstanke att det bara bor tråkiga människor i Linköping har visat sig vara befogad.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
David skrev:
Kvällens GTG är inställd då min misstanke att det bara bor tråkiga människor i Linköping har visat sig vara befogad.

Jag bor i Motala ca en halvtimme ifrån, men mitt uppe i en flytt, gärna på en annan gång och kan tjata på några fler :)
 

Josef B

Bestraffaren
David skrev:
Jag har nått post nummer ettusen, det måste förstås firas!

Då LCHF verkar härja på klocksnack.se är kanske tårta inte lämpligt, men något gott blir det.

Firar gör jag med goda musslor och ännu godare öl på De Klomp i Linköping nu på lördag, den 2/3. PM:a för detaljer om du vill titta in en stund.

Grattis!
Vore ju bättre om du tog med tårtan till GTGn Exklusive ;)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
En GTG i Linköping framöver vore nice. Med lite framförhållning hänger jag säkerligen på.

Gärna på Klompen!
 
Topp