• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyår för rika kids enligt nyheter24

Pleximannen

Cartier
Är inte detta lite av en icke-nyhet som N24 desperat har försökt få ihop? Jag menar.. kolla på bilderna... "hej jag har en marginellt övergenomsnittligt dyr vodka. Jag har 2000 spänn i kontanter!" Det är ju knappast rika personer vi snackar om här utan snarare tragiska ynglingar som behöver ägna sig åt lite mer identitetssökande ;)
 

axa

Omega
Pleximannen skrev:
Är inte detta lite av en icke-nyhet som N24 desperat har försökt få ihop? Jag menar.. kolla på bilderna... "hej jag har en marginellt övergenomsnittligt dyr vodka. Jag har 2000 spänn i kontanter!" Det är ju knappast rika personer vi snackar om här utan snarare tragiska ynglingar som behöver ägna sig åt lite mer identitetssökande ;)

Visst, men även det patetiska i deras strävande efter livsstilen som illustreras.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!

Bilagor

  • Namnlöshhhhh.jpg
    Namnlöshhhhh.jpg
    180.4 KB · Visningar: 752

morrism

Audemars
Fyfan vilken pinsam "artikel", visar hur lättlurade vissa tjejer är, man behöver bara köpa en "guld"-seiko och en 5 liters vodka flaska sen är man miljonär...
 

Kson

Patek
2-Faktor
morrism skrev:
Fyfan vilken pinsam "artikel", visar hur lättlurade vissa tjejer är, man behöver bara köpa en "guld"-seiko och en 5 liters vodka flaska sen är man miljonär...

Haha! Ganska lätt att "bli" miljonär idag :p
 

Ricrob

Patek
Hahaha, pajasparty delux! Så här ser framtiden ut, det är bara att vänja sig vid att alla vill visa upp sig själva i "lånade" miljöer... Gillade plastklockan på pajasen med jumbo-vodkan nästan bättre än guld Seikon aka "lyxklockan"! Köp en skabbig flarra sprit och få en skabbig plasrklocka på köpet kanske? :lol:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Ricrob skrev:
Hahaha, pajasparty delux! Så här ser framtiden ut, det är bara att vänja sig vid att alla vill visa upp sig själva i "lånade" miljöer... Gillade plastklockan på pajasen med jumbo-vodkan nästan bättre än guld Seikon aka "lyxklockan"! Köp en skabbig flarra sprit och få en skabbig plasrklocka på köpet kanske? :lol:
Men den är ju ingen guldklocka, tror den inte ens är guldplättrerad.
 

Ricrob

Patek
80talisten skrev:
Ricrob skrev:
Hahaha, pajasparty delux! Så här ser framtiden ut, det är bara att vänja sig vid att alla vill visa upp sig själva i "lånade" miljöer... Gillade plastklockan på pajasen med jumbo-vodkan nästan bättre än guld Seikon aka "lyxklockan"! Köp en skabbig flarra sprit och få en skabbig plasrklocka på köpet kanske? :lol:
Men den är ju ingen guldklocka, tror den inte ens är guldplättrerad.

Åh fan! Helt säker på det..?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Ricrob skrev:
80talisten skrev:
Ricrob skrev:
Hahaha, pajasparty delux! Så här ser framtiden ut, det är bara att vänja sig vid att alla vill visa upp sig själva i "lånade" miljöer... Gillade plastklockan på pajasen med jumbo-vodkan nästan bättre än guld Seikon aka "lyxklockan"! Köp en skabbig flarra sprit och få en skabbig plasrklocka på köpet kanske? :lol:
Men den är ju ingen guldklocka, tror den inte ens är guldplättrerad.

Åh fan! Helt säker på det..?
"Kliar mig i huvudet" och tänker efter... - Helt säker..! :mrgreen:
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Kolla på mig, jag har tagit ut några hundra dollar! :roll:

Vad är det förresten som är så exklusivt med leopardmössor, fjärilsmasker och kontrastkragar? Får denna journalist vettigt betalt för att skriva om samhällets :lol: :lol: :lol: ......."Toppskikt?" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Eller är hon nöjd över att hennes namn stå under en artikel på en så respekterad nyhetskälla som nyheter24? :lol:

PS. Om det saknas några :lol: kan ni i fantasin placera ut dem där de passar.
 

Kson

Patek
2-Faktor
Målarn skrev:
Rozzy skrev:
Bild 9. Mercedesratt och klocka.
Klockans layout ser väldigt lik Theoremas eller valfri fulkines. I samhanget känns det inte helt omöjligt i och med påstådd lyxklocka både från tillverkare som artikelförfattare ...
Se: viewtopic.php?f=2&t=2271&hilit=theorema

Haha och Mercan verkar inte heller vara någon höjdarmodell ;)!!
Fan vad man garvar åt flera av bildtexterna, herregud :D.....


Roligt ja :) Hur går det med GMT? : )
 

Edin

Panerai
Målarn skrev:
Rozzy skrev:
Bild 9. Mercedesratt och klocka.
Klockans layout ser väldigt lik Theoremas eller valfri fulkines. I samhanget känns det inte helt omöjligt i och med påstådd lyxklocka både från tillverkare som artikelförfattare ...
Se: viewtopic.php?f=2&t=2271&hilit=theorema

Haha och Mercan verkar inte heller vara någon höjdarmodell ;)!!
Fan vad man garvar åt flera av bildtexterna, herregud :D.....

Kul att även de rika kör diesel Mercedes. Fast det kanske är någon super rare AMG diesel som "inte finns"..
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Nyheter24 är ju lite som en dingding värld. Kopiera lite bilder från ett gammalt Instagram-konto och ljuga ihop en story. Whats next? Nyårsbilderna från Klocksnack? Chucks representationskvitton från lokala pizzerian? ;)
 

Kson

Patek
2-Faktor
Per skrev:
Nyheter24 är ju lite som en dingding värld. Kopiera lite bilder från ett gammalt Instagram-konto och ljuga ihop en story. Whats next? Nyårsbilderna från Klocksnack? Chucks representationskvitton från lokala pizzerian? ;)


Finns en dingding värld kvar??
 
Topp