• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyårs-stekar-tråden!

Ricrob

Diamant
2-Faktor
Idag om ngn så steks det i var mans stuga, så varför inte fläska upp lite bilder på extravaganzen!?

Själv sitter jag i en stuga i Dalarna med familjen och goda vänner och just nu steks kalkonen i ugnen medan vi har poppat upp tredje flarran skumpa.. Jag vet, lite töntigt men det är kul och glimten finns där i vanlig ordning, så vafan köööör! :D

Hoppas alla på KS, spec patronerna som gjort och gör ett fluckert jobb får en härlig nyårsafton och ett gott nytt 2013!
Speciellt kul ska det bli att bekanta mig med Desmonds lilla tös!

Kram på en nerds!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    649.1 KB · Visningar: 995
Ähhh, det är väl inte töntigt! Här hänger familjen med bästa kompisarna, dricker gott och väntar på att kalven går klart i ugnen.

Det blir en lugn kväll ikväll, hade bara råd med dessa, så det blir ingen vaskning :mrgreen:

Guds nektar är fan det bästa!
20121231_185625.jpg

Gott nytt klockår, alla!

Ingen dyr champagne här men en dyr bomb blev det så att ungarna blir glada :lol: :D
Den där jäveln väger några kilon haha :lol:
20121231_192457.jpg

Re: Sv: Nyårs-stekar-tråden!

Lugn familjenyår. Väntar på att en hel oxfilé ska bli klar i ugnen samtidigt som sista ungen nattas.
Här är Seikon genom ett glas Baron Fuente Champagne...

Bilagor

• uploadfromtaptalk1356978648976.jpg
    uploadfromtaptalk1356978648976.jpg
    27 KB · Visningar: 915
  • uploadfromtaptalk1356978669309.jpg
    uploadfromtaptalk1356978669309.jpg
    21.5 KB · Visningar: 914
Målarn skrev:
Ingen dyr champagne här men en dyr bomb blev det så att ungarna blir glada :lol: :D
20121231_192457.jpg

Ser inte direkt ut att vara av den av den modellen man sätter i tårtor. :D

Josef B skrev:
Det blir en lugn kväll ikväll, hade bara råd med dessa, så det blir ingen vaskning :mrgreen:

Guds nektar är fan det bästa!
20121231_185625.jpg

Gott nytt klockår, alla!

Bra val av både skumpa och dinka. ;)

För min del blev det traditionellt firande tillsammans med vänner och bekanta.
400 kvm nybyggt hus och fina champagnen bjöds det på men tyvärr har de ingen smak vad det gäller klockor så det blir definitivt ingen bild. Ska inte gnälla för mycket då jag blev bjuden på riktigt fin löjrom, hummer, havskräfta och lax.
Nästa år får vi skrapa ihop till en klocka i nyårspresent till dom :)

Hoppas ni alla haft en fin kväll och att näst år fortsätter minst lika bra!

Ekmikael skrev:
Målarn skrev:

Ser inte direkt ut att vara av den av den modellen man sätter i tårtor. :D

Hahah nej, skulle inte vara kvar nått av tårtan efter man tänt den där jäveln :D !!
Kson skrev:
Målarn skrev:
<a title="Link added by VigLink" class="vglnk" href="[/quote" rel="nofollow"><span>http</span><span>://</span><span>i1164</span><span>.</span><span>photobucket</span><span>.</span><span>com</span><span>/</span><span>albums</span><span>/</span><span>q562</span><span>/</span><span>Pullapoika</span><span>/</span><span>20121231</span><span>_</span><span>192457</span><span>.</span><span>jpg</span><span>[/</span><span>img</span><span>][/</span><span>quote</span></a>]

Ser farlig ut! haha![/quote][/quote]

Kan säga att den smällde sjukt högt, om det var någon som sov under tiden jag smällde bomben så vaknade dem Garanterat efter smällen :D

[quote="stoffe56"]Gott Nytt År!

[img]<a title="Link added by VigLink" class="vglnk" href="http://i56.photobucket.com/albums/g192/stoffe56/CRISTAL_PAM140/2-4_zps5d4aeb5d.jpg[/img" rel="nofollow"><span>http</span><span>://</span><span>i56</span><span>.</span><span>photobucket</span><span>.</span><span>com</span><span>/</span><span>albums</span><span>/</span><span>g192</span><span>/</span><span>stoffe56</span><span>/</span><span>CRISTAL</span><span>_</span><span>PAM140</span><span>/</span><span>2</span><span>-</span><span>4</span><span>_</span><span>zps5d4aeb5d</span><span>.</span><span>jpg</span><span>[/</span><span>img</span></a>]

//S[/quote]

Ser riktigt bra ut Stefan :D

Tillbaka
Topp