• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Bezel Omega Seamaster de ville hjälp

Pgaard

Breitling
Hej! Jag letar efter en Bezel till min omega Seamaster de ville 135.020 (cal: 601)
Finns det någon vänlig själ som vet vart man kan få tag på en? Har letat runt överallt tycks det men finner inget! Tack för hjälpen!
 

Bilagor

  • 76DF9EC3-CA39-446F-B4C9-AFF87110B3FA.jpeg
    76DF9EC3-CA39-446F-B4C9-AFF87110B3FA.jpeg
    422.6 KB · Visningar: 15

rogart-63

Patek
Hej! Jag letar efter en Bezel till min omega Seamaster de ville 135.020 (cal: 601)
Finns det någon vänlig själ som vet vart man kan få tag på en? Har letat runt överallt tycks det men finner inget! Tack för hjälpen!
De är nog inte det lättaste att hitta. Kanske hitta nån som kan svarva till en. Annars är det nog att hitta en boett eller en donator klocka. Leta på Tradera . Har du kollat med urdelar.se ?
Har den gått av? Eller saknas den helt ?
 

Pgaard

Breitling
De är nog inte det lättaste att hitta. Kanske hitta nån som kan svarva till en. Annars är det nog att hitta en boett eller en donator klocka. Leta på Tradera . Har du kollat med urdelar.se ?
Har den gått av? Eller saknas den helt ?
Den saknas helt tyvärr så har inga mått att gå efter, japp har kikat där också utan lycka!
 
Topp