• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Breitling - Lil Wayne Nej - David Beckham Ja...

....men lika illa båda två, för er som var på PRE-GTGn på Tures innan Kaplans Kvalitén kommer kanske ihåg att jag sa att jag sett en sjukt ful Breitling och jag sa skämtsamt att jag trodde Lil Wayne war målgruppen men det visade sig att det är Beckham, -lika illa...

David-Beckham-and-Breitling_Closeup.jpg


På bilderna ser din inte ens hälften så ful ut som den var i verkligheten...

Transocean-Chronograph-Unitime-Steel-Bracelet-Black-Face-Angle-HR.jpg
 

naggge

Panerai
masterkiller skrev:
Ricrob skrev:
bortser från jordklotet som är lite fånigt!

Och det är en liten detalj :) lite info:

Breitling Chronograf Unitime, automatverk kaliber 05, vattentät 100m, diameter 46mm, världstider, pris 91.250.-.

90 loppor för en Breitlingkronograf med lite världstider? :shock:
Jag kan dock hålla med om att på bild ser den faktiskt helt okej ut, till och med på gränsen till snygg. Men jag hade hellre valt deras vanliga transocean kronograf.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
FUL? JA, men...

...jag är ändå lite besviken Master-K. Jag har för mig att du sa att det var den fulaste klocka du sett. Det finns ju grader i helvetet. I min bok är den där bara ful.
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Då lägger jag hellre pengarna på föregångaren..



// Danne
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1352899355.459703.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1352899355.459703.jpg
    9.1 KB · Visningar: 523
Re: FUL? JA, men...

JoberMan skrev:
...jag är ändå lite besviken Master-K. Jag har för mig att du sa att det var den fulaste klocka du sett. Det finns ju grader i helvetet. I min bok är den där bara ful.

Men sa ja ju att:

'På bilderna ser din inte ens hälften så ful ut som den var i verkligheten'

Kolla in den IRL MEN jag kanske var liiite väl hård ...
 
Topp