• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ny butik i Umeå

cello

Basic
Den nya klockbutiken i Umeå på Kungsgatan 50 har fått ordning efter att tre butiker har flyttat ur gamla lokaler (Ljungs Ur och de båda Stjärnurmakarna finns inte kvar i de tre gamla lokalerna). Min favorit är montern med Oris intill Sjöö Sandström. Det finns gott om Seiko, Certina, och en del Casio G-shock. Det är flera företag som delar lokal med A-läge, vilket verkar smart, och de ser ut att ha stor yta för service. Jag passade på att trycktesta min Sinn 104.

Bilagor

• umea_kungsgatan50_juli_2022_960x540.jpg
    umea_kungsgatan50_juli_2022_960x540.jpg
    100.7 KB · Visningar: 19
Den nya klockbutiken i Umeå på Kungsgatan 50 har fått ordning efter att tre butiker har flyttat ur gamla lokaler (Ljungs Ur och de båda Stjärnurmakarna finns inte kvar i de tre gamla lokalerna). Min favorit är montern med Oris intill Sjöö Sandström. Det finns gott om Seiko, Certina, och en del Casio G-shock. Det är flera företag som delar lokal med A-läge, vilket verkar smart, och de ser ut att ha stor yta för service. Jag passade på att trycktesta min Sinn 104.
Kul! Får bli ett besök nästa varv i Umeå 👍

Kul också att Ljungs butikerna har gått ihop,
Pappa, pappa, son och son och syster till ett enda familjeföretag + att man har värvat in Umeås bästa guldsmed i guldsmedjan.

Stor butik, fräscha lokaler och jag hörde ryktas om att man kommer att ta in några fler märken i butik, potentiellt Tag och något mer.
Man kan ju hoppas, Umeå har saknat en större butik med skön känsla. 👍🏼

Tillbaka
Topp