• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny DSSD 4/8 ?

ZQT

The Banker
2-Faktor
Verkar bli en blå dipsy, synd för dom är ju alldeles för stora och ser inte riktigt kloka ut...

image.jpg
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fimpade min tråd! Missade den här!

Såg det på vägen hem från jobbet på Twitter. Tänkte att jag skulle göra en tråd ...men satan vad snabba ni är då.
 

par

Patek
2-Faktor
Fan vad spänannde! Tillhör väll inte vanligheten att man lanserar något utanför basel?

Färgen blå på bezel är vad jag vet tidigare dedikerad till guld/tt modeller. Så frågan är om den är i stål med blå tavla och svart ring eller blir det en jätte pjäs i vitguld/tt? Det ser inte ut som en YG på bilden så det kan nog räknas bort.
 

par

Patek
2-Faktor
Fan vad spänannde! Tillhör väll inte vanligheten att man lanserar något utanför basel?

Färgen blå på bezel är vad jag vet tidigare dedikerad till guld/tt modeller. Så frågan är om den är i stål med blå tavla och svart ring eller blir det en jätte pjäs i vitguld/tt? Det ser inte ut som en YG på bilden så det kan nog räknas bort.

Kom på att de redan brutit det mönstret med bla YM2 och BLRN

Synd:)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Läs beskrivningen ;)

Gjord av Jocke på TRF, så det är inte officiellt.

:)

Hahaha ja jävlar! Satt på jobbet och ville vara först.
Tänkte aldrig på att det var Jockes tråd! :D
Fast man får hålla tummarna att det blir något liknande ;)
Läste aldrig ens igenom det, nu ser man ut som en idiot! Inte för att det var sån stor förändring.... :D
 

Tobbe.L

Omega
Hahaha ja jävlar! Satt på jobbet och ville vara först.
Tänkte aldrig på att det var Jockes tråd! :D
Fast man får hålla tummarna att det blir något liknande ;)
Läste aldrig ens igenom det, nu ser man ut som en idiot! Inte för att det var sån stor förändring.... :D


Lungt du är inte första, är fler som trott att det är från Rolex själva.. :D
 
Topp