• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny dykare!

Peddjy

Cartier
Efter lite klocksnack med polaren så visade det sig att han hade en gammal promaster i utmärkt skick i garaget. Och vips så hade den hittat sin plats på min arm! Tyvärr så var gummibandet som fnöske så det fick bli Nato så länge! Trevligt ur som kommer få mycket handledstid, nu blev man ju dyksugen igen..

da8umeba.jpg

eve7y4um.jpg
e3a8yjy9.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig! Rätt lik min full lume Citizen. Är det en full lume tavla på den där?
 

jabla

Sarlacc
Efter lite klocksnack med polaren så visade det sig att han hade en gammal promaster i utmärkt skick i garaget. Och vips så hade den hittat sin plats på min arm! Tyvärr så var gummibandet som fnöske så det fick bli Nato så länge! Trevligt ur som kommer få mycket handledstid, nu blev man ju dyksugen igen..

Kul fynd, är hela urtavlan självlysande i mörker? tycker det gröna natot är snyggast.
 

TKVF

Panerai
Här skulle man kunna ha en supergillaknapp. Men jag säger grattis till ett fint exemplar.
 

fredtiger

Cartier
Grym klocka! Såg en exakt likadan igår nere på en båt i hamnen och kände ett enormt habegär. Bara att gratulera! Hör av dig till hösten när du tröttnat och värmeräkningarna stiger....
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nice! Jag använder min som nattklocka ibland. Gött tryck i de där tavlorna!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Har aldrig sett dom på mesh men det ser riktigt bra ut! ;)
 
Topp