• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Dykarklocka från Momentum Watch Canada

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Till våren kommer denna dykarklocka till Sverige från Momentum.
Den har precis blivit utnämnd av Outside Magazine som den mest prisvärda Adventureklockan i år.
Levereras på Italian rubber ( Bonetto gör deras band ) , Bra Pvd och Superluminova.
Quartz verk från Miyota. Finns både med mineralglas och safir, mineral med AR, safir utan ??
Vad tycker ni pris 1900-2200kr. Storlek 45mm.
Vill man ha en Stealth Diver så tycker jag dom har lyckats bra här, vad tycker ni ?

10808716_1531208820456984_1354159619_n.jpg


Tack för ordet KS / Mathias
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Den Seamaster-inspirerade tavlan är snygg, men 45mm är kanske lite väl stort. Hur stor är den lug till lug?

Ser överlag bra ut men posta fler bilder! :)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Uppriktigt sagt, om jag ska ha en 45 mm stor klocka på handleden när jag är "outside", då föredrar jag en mer funktionell variant, från t ex Polar, Garmin eller Suunto.

Men som livsstilsklocka i budgetsegmentet kan den nog locka somliga. Fast inte mig då, är jag rädd.
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Uppriktigt sagt, om jag ska ha en 45 mm stor klocka på handleden när jag är "outside", då föredrar jag en mer funktionell variant, från t ex Polar, Garmin eller Suunto.

Men som livsstilsklocka i budgetsegmentet kan den nog locka somliga. Fast inte mig då, är jag rädd.


Jag kanske ska ta in den här från Momentum då :) går att få med Safirglas.

10706888_1466563100274332_382266926_n_Snapseed.jpg
 
Topp