• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny forumdel för diskussion om forumplatformen

Behövs en ny forumdel där plattformen och uppdateringar diskuteras?


  • Totala väljare
    8

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Halloj!

Efter att fått läsa om allt roligt som händer KS och även blivit förvirrad av uppdateringar, undrar jag om det är enbart jag som vill ha en del där diskussioner angående forumet istället än klockor finns.
Känns lite fel att skriva detta inlägg i diskussions delen ;)

Vad jag även vill ha i den delen av forumet är notiser över vad som har uppdaterats, ett ganska bra exempel på varför det behövs är ju att något har uppdateras med första sidan och påverkar villka trådar man ser. Kan inte förtusan hitta zodiac tråden även om det är jädra drag i den.. vill inte behöva söka efter allt, men för att undvika det behöver vi förstå vad uppdateringarna har ändrat :)

Men med det sagt så tänkte jag se om jag är ensam om ett behov av en ny del i forumet där uppdateringar och hemsidan kan diskuteras

//Edit aldrig en bra tråd utan en bild...

bild stulen från nätet
 
Senast ändrad:
Topp