• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny hemsida för Swissera!

tossefar

Cartier
Ser bra ut! Mina synpunkter:
Större bilder på listsidan.
Skippa gärna effekten på samma sida. Mycket bättre att kunna se tydliga bilder utan att behöva mouse-over,
 
  • Like
Reactions: Zed

Zed

Swissera
Professional Dealer
Mycket bra sida...snyggt och prydligt.

Jag skulle gärna se de sålda klockorna under en egen flik istället för som nu ihopklumpade med de köpbara objekten.

Tack, de köpbara objekten är alltid högst upp. De sålda objekterna är fadade och inget att bry sig om såvida man inte vill titta.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Härligt Zed det blir en sida till att kolla när man surfar klockturen.

Lycka till!
 
  • Like
Reactions: Zed

mofo

Audemars
2-Faktor
Priserna för de sålda objekten kommer att ligga kvar här på KS. Vad gäller hemsidan så är det ovanligt att priserna ligger kvar hos någon klockhandlare, därav mitt beslut att ta bort dem.
Ok.
Kommer alla klockor som säljs på din sida även finnas på KS?
 

Dronten

Cartier
Tack, tar med även din synpunkt inför framtida förbättringar. :)
Jag skulle ge ungefär samma kommentar. Lite för svårt att se. Jag hade önskat icke dimmade bilder som normalläge och eventuell förändring när man för pekaren över. Och gärna lite större bilder. Annars en trevlig sida.
 
  • Like
Reactions: Zed
Hej alla KS:are.

Äntligen är vår hemsida www.swissera.se klar!

Kika gärna in på hemsidan för att ta del av de senaste annonserna. I samband med premiären av swissera.se kör vi en KS Deal där vi bjuder de första fem KS-kunderna på 500 kr i presentkort hos @Singular Straps.

Välkomna in på hemsidan, och hoppas ni gillar den!

PS. Följ oss även på instagram under namnet @swissera

Väl mött,

Zed @ Swissera

Äntligen!
 
  • Like
Reactions: Zed
Topp