Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Iwc har släppt en kronograf i ingenieur serien
och dom ser inte alls dumma ut.
Inhouse verk, boett på 42mm. Frågan är bara vad priset hamnar på? Bandet ser också vasst ut
Hittar inget på deras hemsida men här kommer lite bilder från deras instagram konto.
Japp, jag gillar den gråa skarpt nästan så att min JLC kanske ryker..Ser jädrigt intressant ut, mycket snygga.
15mm enligt denna källa:Ser lovande ut, men någon som läst något om höjd? Ser rätt tjock ut på sista bilden
Iwc har släppt en kronograf i ingenieur serien
och dom ser inte alls dumma ut.
Inhouse verk, boett på 42mm. Frågan är bara vad priset hamnar på? Bandet ser också vasst ut
Hittar inget på deras hemsida men här kommer lite bilder från deras instagram konto.
Vart tog formgivningen vägen från den nuvarande upplagan? Bara jag som är lite skeptisk? Snygg klocka men känns inte som en ingenieur. Får Zenith vibbar när dom började tappa bort den röda tråden, och ja, kanske drar lite snabba slutsatser men saknar Genta formen och länken...
IWC har changerat sedan de toppade runt 2000; tror det gick utför när richemont tvingade på dem Bain o Co. (lösa minnen och gissningar).Vart tog formgivningen vägen från den nuvarande upplagan? Bara jag som är lite skeptisk? Snygg klocka men känns inte som en ingenieur. Får Zenith vibbar när dom började tappa bort den röda tråden, och ja, kanske drar lite snabba slutsatser men saknar Genta formen och länken...