• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka även här!

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Jag får väl ta att redovisa för nyköpet!
Tjatade till mig att få köpa denna av en mycket sympatisk kille i Stockholm.
Vilken djä....a klocka, lätt som en smekning runt armen.
Toppenfin Lume och mycket, mycket mera.
Den känns busig lyx och samtidigt lite "ur & penn" på något perverst sätt.
Jag tog några dassiga bilder från mobilen till att börja med.
/j

17.jpg

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

15.jpg



16.jpg



14.jpg



13.jpg
 

lejake

Omega
2-Faktor
Awesome! Grattis till en grym klocka! Då ordet "graal" går i inflation här så...äh vad fan...graalvarning!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
En sån där Patek, alltså. I sportigt utförande. Så nu får du väl bjussa på sportiga actionbilder. En typisk multisportklocka, tycker jag. :D

Eller varför inte ett triathlon, eller en klassiker, eller valfri pulshöjande aktivitet. ;)

Grattis! Enjoy!

A
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
En sån där Patek, alltså. I sportigt utförande. Så nu får du väl bjussa på sportiga actionbilder. En typisk multisportklocka, tycker jag. :D

Eller varför inte ett triathlon, eller en klassiker, eller valfri pulshöjande aktivitet. ;)

Grattis! Enjoy!

A
Ja, den ska nog få jobba lite i alla fall. kanske får springa premiärmilen på Söndag.
/j
 

paradis

Audemars
Grattis, verkligen fin.................:) men när jag tänker på priset, Oj.....:eek: men som dom säger,man lever bara en gång.
 
Topp