• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka anlände i förra veckan :-)

Nicke

Breitling
7vfQGke.jpg


Vet inte om jag fick till bilden nu... Fan att man skall vara så oteknisk :eek:.

Köpte i alla fall en Submariner no date av MortenKN här på klocksnack och jag vill passa på att tacka för en mycket snabb och smidig affär.

Det är alltid lite skräckblandad förtjusning när man för över pengar till en person som man inte känner men Morten såg till att uppdatera mig löpande så det kändes tryggt och stabilt från första början!

Snabba svar på mail, kommunikation via telefon samt seriöst köpekontrakt mm gjorde mig lugn och fin.

Rekommenderar honon som säljare!

MVH

Niklas
 

Nicke

Breitling
Tackar :)

Min lilla klockfamilj består nu av:

Rolex Submariner no date
Panerai PAM329
Casio Frogman GWF-1000

Får se vad nästa klocka blir... Funderingar finns alltid, ja ni vet hur det är... :cool:

MVH

Niklas (mr oteknisk)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Ser bra ut, och är alltid lite nervigt första gången man överför massor med pengar till en man endast samspråkat på nätet med typ. Men bra att det gick smärtfritt!
 

Nicke

Breitling
Detta är min femte Rolex, har dock tänkt att försöka behålla denna ett tag... Har en tendens att tröttna och byta klockor men nu är tanken att bygga upp en "samling"... Även om det är ebb i kassan just nu hehe.

Hade glömt bort hur skönt de sitter på handleden, klockan finns där utan att man tänker på den.

//Niklas
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Grattis till den snyggaste Suben som tillverkats.

Någon kanske ska ta och plocka min under köp och sälj? :D
 
Topp