• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka i present. 5 K Tips?

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Orient Star GMT kanske
images


Eller den nya om du kan vänta ett litet tag på att priset skall gå under 5k (listpris 120 000 yen (ca 8500 sek), release 8 nov enligt info från den eminente Spindel) då orient hittills alltid hittas kraftigt rabatterat rätt snart efter release.
Mer info i inofficiella Orienttråden

image-jpg.77955
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
spara och köp en rolex!


skämt o sido. Med tanke på vad du redan har så hade jag nog försökt få tag i ett riktigt schysst fickur om jag vore du och ev låtit gravera in något kul.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Jag skulle köra på någon Certina. Fick en DS Action för ett par år sedan som födelsedagspresent (tror den gick på 3k iofs) och jag är fortfarande jättenöjd. Vet inte vad priserna ligger på men en med automatiskt urverk vore kanske inte fel? :)

Lycka till!
 

HolyCrap

Omega
Jag skulle köra på någon Certina. Fick en DS Action för ett par år sedan som födelsedagspresent (tror den gick på 3k iofs) och jag är fortfarande jättenöjd. Vet inte vad priserna ligger på men en med automatiskt urverk vore kanske inte fel? :)

Lycka till!

Certina DS Action finns vad jag vet inte med automatiskt urverk, däremot DS Action Diver som är en mycket trevlig klocka. Ligger väl strax över budget dock.

9quwH3s.jpg
 

Glusch

Cartier
Orient Sumo är ju inte helt fel. En snygg seiko går söker också att plocka upp runt det priset. Vet inte vad folk här på forumet tycker om Stowa men med några slantar till eller begagnat kan du plocka upp en sån, många snygga modeller där tex Stowa Flieger. Märkte med spännade historia också.
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Har sett de på länk, tror den låg på motsvarande 700ish på någon Japans sajt länken alltså
Fråga i seikotråden så får du garanterat svar :)
Sarb045 som jag köpte är jag även sjukt nöjd med
 
Topp