• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka rolex 14060m

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Jag ser fort alla 5 inlägg !

Nymans Ur 1851 Hej Josef Dipsy Bryntesson,
Tack för ditt brev som du skickade till oss på vår Facebook sida. Vi tog ditt brev på största allvar. Till den grad att ledningsgruppen träffades specifikt för att diskutera din missnöjdhet och ditt mottagande hos oss på Nym...See More
39 minutes ago · Like

Z Då kanske ni även kan kommentera tråden på klocksnack.se där ni debiterade en kund 55.000kr för en utgången Rolex SubmaRriner 14060M som enligt den sista prislistan kostade 48.000 kr?
See Translation
21 minutes ago · Like · 1

Josef Dipsy Bryntesson Tack för ett mer utförligt svar! Det vore faktiskt väldigt trevligt med en kaffe med någon av dessa herrar och ge lite input hur man visar kunder sin uppskattning. Man kanske kan få lite free give-aways gratis istället för förra gången då jag var tvungen att betala för dem när jag köpte min Pam320? Mvh Josef
See Translation
2 minutes ago · Edited · Like

JK Jag skulle uppskatta om någon från ledningen kan kontakta mig privat.
See Translation
3 minutes ago via mobile · Like

Z Verkar som att någon kom åt fel knapp och raderade mitt sista inlägg så jag lägger in det igen för säkerhets skull. "Då kanske ni även kan kommentera tråden på klocksnack.se där ni debiterade en kund 55.000kr för en utgången Rolex Submariner 14060M som enligt den sista prislistan kostade 48.000 kr?".
See Translation
about a minute ago · Like · 1
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Cyberterrorister! Boka ett möte mellan KS-maffian och Nymanslednigen istället. Det börjar bli lite pinsam häxjakt nu. Trist om man kommer bli tvungen att smyga med sitt KS-medlemskap i framtiden.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Aurum skrev:
Cyberterrorister! Boka ett möte mellan KS-maffian och Nymanslednigen istället. Det börjar bli lite pinsam häxjakt nu. Trist om man kommer bli tvungen att smyga med sitt KS-medlemskap i framtiden.

Hahaha, låter som att du brukar gå runt med en KS-namnbricka vanligtvis..
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
vaniljglass skrev:
Aurum skrev:
Cyberterrorister! Boka ett möte mellan KS-maffian och Nymanslednigen istället. Det börjar bli lite pinsam häxjakt nu. Trist om man kommer bli tvungen att smyga med sitt KS-medlemskap i framtiden.

Hahaha, låter som att du brukar gå runt med en KS-namnbricka vanligtvis..
Bricka? Panntatueringen var väl obligatorisk?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
vaniljglass skrev:
Aurum skrev:
Cyberterrorister! Boka ett möte mellan KS-maffian och Nymanslednigen istället. Det börjar bli lite pinsam häxjakt nu. Trist om man kommer bli tvungen att smyga med sitt KS-medlemskap i framtiden.

Hahaha, låter som att du brukar gå runt med en KS-namnbricka vanligtvis..
Det där går inte att dölja... när jag var hos Rob E tror jag dom förstod att jag var från KS!! :lol:
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Aurum skrev:
Cyberterrorister! Boka ett möte mellan KS-maffian och Nymanslednigen istället. Det börjar bli lite pinsam häxjakt nu. Trist om man kommer bli tvungen att smyga med sitt KS-medlemskap i framtiden.
Blir väl överdrivet då en är tjenis med konkurrenterna och flocken följsamt följer efter. ;)

Hetsen gör tyvärr att det blir svårare för Nymans att ta kritiken på allvar. Rätt eller fel men en mobb på internet är ganska enkel att ta för vad den är. Från att ha varit saklig kritik så är det nu bara en hetsjakt från snorungar på nätet. Typ. ;)

Lite synd
 

1460m

Breitling
Hej! Har som sagt mailat Rolex HK.
Fick signaler idag att de (Nymans) ska vara underrättade.
Men de har inte hört av sig än.
Jag fick rådet att börja i den änden..
 

Josef B

Bestraffaren
Per skrev:
Aurum skrev:
Cyberterrorister! Boka ett möte mellan KS-maffian och Nymanslednigen istället. Det börjar bli lite pinsam häxjakt nu. Trist om man kommer bli tvungen att smyga med sitt KS-medlemskap i framtiden.
Blir väl överdrivet då en är tjenis med konkurrenterna och flocken följsamt följer efter. ;)

Hetsen gör tyvärr att det blir svårare för Nymans att ta kritiken på allvar. Rätt eller fel men en mobb på internet är ganska enkel att ta för vad den är. Från att ha varit saklig kritik så är det nu bara en hetsjakt från snorungar på nätet. Typ. ;)

Lite synd

Jag tar mitt brev till Nymans väldigt seriöst, och är väldigt glad över deras svar, trots att de inte svarat på mitt förra brev varför inte en enda personal tittade på mig och sa hej. De säger att de hade mycket att göra, det svaret godtar jag inte.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
1460m skrev:
Hej! Har som sagt mailat Rolex HK.
Fick signaler idag att de (Nymans) ska vara underrättade.
Men de har inte hört av sig än.
Jag fick rådet att börja i den änden..
Jag hoppas och tror det löser sig. Lycka till!
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
1460m skrev:
Hej! Har som sagt mailat Rolex HK.
Fick signaler idag att de (Nymans) ska vara underrättade.
Men de har inte hört av sig än.
Jag fick rådet att börja i den änden..

Det låter som ett bra första steg och det skulle vara konstigt om du inte blev kontaktad, bara att avvakta.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Per skrev:
Aurum skrev:
Cyberterrorister! Boka ett möte mellan KS-maffian och Nymanslednigen istället. Det börjar bli lite pinsam häxjakt nu. Trist om man kommer bli tvungen att smyga med sitt KS-medlemskap i framtiden.
Blir väl överdrivet då en är tjenis med konkurrenterna och flocken följsamt följer efter. ;)

Hetsen gör tyvärr att det blir svårare för Nymans att ta kritiken på allvar. Rätt eller fel men en mobb på internet är ganska enkel att ta för vad den är. Från att ha varit saklig kritik så är det nu bara en hetsjakt från snorungar på nätet. Typ. ;)

Lite synd

Vad menar du med hetsjakt?

Frågan är ställd i all sin enkelhet, ett respektabelt företag som Nymans borde inte ha några problem att besvara den? Det har inte skett någon pajkastning eller påhopp. Det är snarare Nymans som beter sig osakligt genom att blockera inlägg.

Hur svårt är det att svara att ett fel är begånget och att kunden kommer att kompenseras för det som skett?

Tack för påhoppet om snorungar förresten. :roll:
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Josef B skrev:
Jag tar mitt brev till Nymans väldigt seriöst, och är väldigt glad över deras svar, trots att de inte svarat på mitt förra brev varför inte en enda personal tittade på mig och sa hej. De säger att de hade mycket att göra, det svaret godtar jag inte.
Ditt brev var bra. Tråden som spårar som om det vore KS vs TTT i vanlig ordning. Hoppas du tar dem upp på deras erbjudande. Förhoppningsvis blir de bättre i framtiden.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Per skrev:
Aurum skrev:
Cyberterrorister! Boka ett möte mellan KS-maffian och Nymanslednigen istället. Det börjar bli lite pinsam häxjakt nu. Trist om man kommer bli tvungen att smyga med sitt KS-medlemskap i framtiden.
Blir väl överdrivet då en är tjenis med konkurrenterna och flocken följsamt följer efter. ;)

Hetsen gör tyvärr att det blir svårare för Nymans att ta kritiken på allvar. Rätt eller fel men en mobb på internet är ganska enkel att ta för vad den är. Från att ha varit saklig kritik så är det nu bara en hetsjakt från snorungar på nätet. Typ. ;)

Lite synd

Pinsam kommentar Per, det var nog ganska många som reagerade på priset.. Läs de andra trådarna som varit tidigare om missnöjet med denna ÅF. Att du sedan inte inser att de tar FB aktioner på allvar visar ju bara att du inte har någon insikt i sociala medier..
 

Josef B

Bestraffaren
Nu höll jag på att redigera mitt andra inlägg i tråden, när jag tryckte svara så har den tagits bort av "ägaren av facebooksidan"

Mitt andra inlägg i sin helhet.
Tack för ett mer utförligt svar! Det vore faktiskt väldigt trevligt med en kaffe med någon av dessa herrar och ge lite input hur man visar kunder sin uppskattning. Man kanske kan få lite free give-aways gratis istället för förra gången då jag var tvungen att betala för dem när jag köpte min Pam320? Men jag väntar gärna tills jag får min nya klocka som jag som köpte på Rob Engströms istället den fredagen, vill gärna visa hur fin den är men den har några månaders väntetid innan jag får den. Skicka gärna ett mejl till mig så kan jag mejla över mitt mobilnummer. Mvh Josef
 
Topp