• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny kronograf från Glycine

durutti

Cartier
Glycine katalogen för 2012-13 verkar innehålla endast en enda nyhet eller kanske snarare en uppfräschning av gamla combat chrono 07:
combat_chrono2013.jpg
 

vonhall

Rolex
Helt klart på väg åt rätt håll! Det enda som jag inte är helt överens med är gluggen mellan armband och klocka :shock:
 
Vem representerar Glycine i Sverige. Tidena! Sveriges tråkigaste och mest inaktiva GA inom klocksvängen. Och då är inte Glycine mycket piggare själva. Modellerna går åt rätt håll igen men hur ska de kunna säljas om ingen som har med dem att göra är särskilt intresserad av att sälja. Genomtråkig organisation. Kärleken är slut, men jag är inte bitter :mrgreen:

Någon som vill köpa en mint Incursore 44mm btw :cool:
 

durutti

Cartier
43mm.

Det ryktas om att Glycine har anställt en ny (kvinnlig) designer som jobbar med att utveckla en mer klassisk linje klockor.. antar att dessa kommer att bli mer handledsvänliga än dagens 40mm+ storlekar...
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
durutti skrev:
Glycine katalogen för 2012-13 verkar innehålla endast en enda nyhet eller kanske snarare en uppfräschning av gamla combat chrono 07:
Jag gillar den, speciellt visarnas röda toppar...

Eric Jajjamensan P skrev:
Vem representerar Glycine i Sverige. Tidena! Sveriges tråkigaste och mest inaktiva GA inom klocksvängen. Och då är inte Glycine mycket piggare själva. Modellerna går åt rätt håll igen men hur ska de kunna säljas om ingen som har med dem att göra är särskilt intresserad av att sälja. Genomtråkig organisation. Kärleken är slut, men jag är inte bitter :mrgreen:

Någon som vill köpa en mint Incursore 44mm btw :cool:
Jag skulle gärna se att du tog över generalagenturen och styrde upp varumärket, ge kärleken en chans! ;)
 
Topp