• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny medlem! Ny klocka!

Ashour Danial

Breitling
Hej allihopa!

Jag är ny här och har precis inköp min första "riktiga" klocka, det är en hamilton. H71516137.
Min fråga är har jag gjort ett bra köp?
Hur mycket skulle ni betala för en sån klocka?
Jag har inte fått hem den än och jag längtar.

Mvh Ashour
 

Bilagor

  • Screenshot_2014-12-22-13-52-12.png
    Screenshot_2014-12-22-13-52-12.png
    155.2 KB · Visningar: 579

BadkarsPiraten

Vacheron
Välkommen!
Snygg Hamilton! Kul att det finns dom som kör på det, här är det ju bara Rolexsnack konstant...

Upp till dig om det är bra eller dåligt. Du köpte nog den pga att du gillar den så då skulle jag inte kalla det ett dåligt köp :)
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Hamilton är helt ok, inget märkvärdigt eller speciellt, troligtvis rätt bra och stabila klockor med ETA urverk
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Som sagt köp det du gillar så blir det bra, i alla fall ett tag tills du blir sugen på nästa klocka. Välkommen.
 

Ashour Danial

Breitling
Tack ska ni ha!

Joo ni har nog rätt om att det är upp till mig...
Jag betalade 6500kr för den och tycker det är bra pris.
Hamilton värkar inte vara så populär i sverige för jag hittar inte de på butikerna. Vet någon om det finns en hamilton återförsäljare i Stockholm.
Jag tänker på 2år garanti som jag fick med klockan.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Välkommen! Gillar du klockan så är det ett bra köp, och en mekanisk kronograf (som är ny) för under 7k är väll inte en dålig deal. En fin modell med, på såväl länk, läder och nato! Grattis :)
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Tack ska ni ha!

Joo ni har nog rätt om att det är upp till mig...
Jag betalade 6500kr för den och tycker det är bra pris.
Hamilton värkar inte vara så populär i sverige för jag hittar inte de på butikerna. Vet någon om det finns en hamilton återförsäljare i Stockholm.
Jag tänker på 2år garanti som jag fick med klockan.
Kan inte hjälpa dig om återförsäljare i Stockholm. Men inte behöver du åberopa graranti redan?Klockan kommer nog funka utan problem så du slipper detta.
 
Välkommen!
Trevligt med en kronograf som första riktiga klocka!
Nu blir det bara bättre och bättre hädanefter.
Se bara till och hålla dig borta från quartz, springdrive och allt vad batteridrivet heter.
Risken är stor att man tröttnar och ångrar sig.
Kör på mekaniska verk, däri finns lite liv.
De ser trevliga ut också!
0024-4_zps002c0a4d.jpg
 

Portofino

Panerai
Tack ska ni ha!

Joo ni har nog rätt om att det är upp till mig...
Jag betalade 6500kr för den och tycker det är bra pris.
Hamilton värkar inte vara så populär i sverige för jag hittar inte de på butikerna. Vet någon om det finns en hamilton återförsäljare i Stockholm.
Jag tänker på 2år garanti som jag fick med klockan.
Jag tror att timeshop alt. Step In har eller har haft Hamilton. Och ta det lugnt och njut av klockan, fundera inte om du gjort en bra affär eller inte. 99% av alla klockköp är "dåliga" köp ur en ren finansiel vinkel. Sån tur var handlar oftast klockintresse om helt andra saker.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Välkommen!:)
Visst finns det fler Hamilton här, t ex min Hamilton Khaki Navy GMT
Har den som beater, och den har funkat kanon!

DSCN8827.jpg


DSCN8815.jpg
 

Camo00

Patek
Välkommen och grattis till en skön klocka till ett ok pris, om den är i bra skick! Gillar Hamilton, Du får kvalitet för bra pengar!! :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Du köper en klocka du gillar, inte som du tror att andra gillar, antar jag och då är det nog ett bra val.
Välkommen :)
 
Topp