• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Nato-tävling!

Randel

Cartier
Några av er kanske la märke till min utmanande tävling häromdagen (https://klocksnack.se/threads/tisdags-tävling.25520/) där jag satte mitt användarkonto som insatts för den goda saken att, trots att jag inte är uppe i 500 poster ännu, valde att köra igång en tävling. Vinsten då var ett orange Nato-band som en viss, namngiven firma, skickat till mig i felaktig storlek. Denna gång gäller det en helt annan Nato-firma som av misstag skickat mig två ex. av en viss modell när jag hade en Nato-strap-shopping-spree häromkvällen. Firman är meddelad om denna fadäs, och tyckte att jag gott kunde behålla denna felskickade Nato-strap. Men, vad ska jag med denna till? Nä, bättre att den går till någon annan, bättre behövande här inne. Den är 22mm och bild ser ni nedan.
NATO_Regimental_strap_green_red_black_1_1024x1024.jpg


Så, what's the story? Ingen tävling som kräver speciellt mycket tankekraft, utan vi gör såhär: Den som postar den mest inspirerande bilden på en Rolex DD 18038 får en Nato med posten. Guldstjärna till den eller de av er som kan posta en riktigt inspirerande bild på en DD ni äger eller har ägt, och inte bara plockar bilder från nätet.

Bonus: Ju fler poster (relevanta sådana) i tråden, desto mer pengar kommer jag som bonus att skicka över till BCF :)

EDIT: Jag låter bidragen trilla in tills i morgon eftermiddag ungefär, så jag som enhällig tävlingsledare kommer att utse en vinnare!
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag har inte råd med en sån fin klocka, så jag stal en bild helt skamlöst från nätet. Jag vill så gärna ha ett fint natoband.
Eftersom jag inte kan något om Rolex så hoppas jag att det är rätt modell. :)
rlxdd_farid_2.jpg


Edit: Jäklar vad fin den är ser jag i efterhand.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
tävling.jpg

Med inspiration ifrån kinderägg, Disney och enhörningar presenterar jag denna eminenta inspirerande bakgrundsbilden!
 

Randel

Cartier
Sådär ja, här har ju hänt en del sedan igår :) Det blev ju inte lätt det här! Fina bilder från Apansson men jag är ledsen, just den varianten är helt inte min grej, sorry. Micce: Riktigt trevlig inspirationsbild utan tvekan, men vinster går till jabla p.g.a. bombmattan med inspirerande, trots att de är på en 1803 och inte en 18038 ;) Så, dra ett PM med din adress så kommer ett Nato med posten!

Och så har vi då Erik1...tja, vad ska man säga? Är det möjligtvis den absolut värst frilagda DD som internet någonsin skådat? Hursomhelst, bakgrundsbilden är så underbart lik omslaget till Magnum "Vigilante" som är en fantastisk platta :bag: att du självklart vinner ett tröstpris för "effort" :D Dra ett PM med din adress så dyker det upp något på posten!

vigilante.jpg


20 inlägg i tråden innebär 200:- till BCF, tack för insatsen alla ni som bidragit i tråden :)
 

jabla

Sarlacc
Fint bidrag till BCF, hade jag tänkt till lite så skulle jag ju haft ett inlägg för varje bild. :)
Tack för vinsten Randel men eftersom jag inte har en enda klocka med 22mm band auktionerar jag härmed ut bandet. Högsta bud vid midnatt fredag får bandet och sätter in pengarna på BCF.

Kom igen och bjud nu. :)
 

jabla

Sarlacc
Tack för vinsten Randel men eftersom jag inte har en enda klocka med 22mm band auktionerar jag härmed ut bandet. Högsta bud vid midnatt fredag får bandet och sätter in pengarna på BCF.

Kom igen och bjud nu. :)


Kom igen! ingen som vill ha detta 22mm Nato och samtidigt göra en god gärning?
Ändrar sluttiden till lördag midnatt så vi inte missar alla fyllebud. :)

NATO_Regimental_strap_green_red_black_1_1024x1024.jpg
 
Topp