• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *NY* Panerai - Radiomir 995 (Green Dial)

Reko

Cartier
2-Faktor
Pris
75000
Returpolicy
Nej, Klockan är ny och under garanti!
Bilder Skickat
  1. Ja
995-1.jpg
995-2.jpeg


Till försäljning finns en Panerai Radiomir 995. Klockan ingår i den begränsad upplagan "Radiomir Edizione Verde Militare". Klockan mäter 45mm, har grön tavla, visare i guld, kupat glas och den för Panerai så typiska sandwich tavlan. Med andra ord mycket Panerai-DNA, samtidigt som det är en estetiskt ren tavla. Två styck originalband ingår, ett i läder och ett i canva, det senare syns på bilderna.

Urverket är Panerais automatiska inhouse-verk vid namn P.4000. Detta verk utmärker sig bland annat för sin microrotor, men även för att det möjliggjort tillverkningen av en relativt tunn klocka.

Jag trodde nog att denna klocka skulle stanna hos mig i många år, men dessvärre dök där upp privata anledningar som gör att jag vill prioritera annorlunda. Klockan är helt ny/oanvänd och ligger förpackad i sin box. Självklart fullset!


Pris: 75.000 kr Förmodligen för billigt...?
(Nypris om du får tag på klockan är 10.900 Euro, alltså ca 115.000 kr)

Ser helst en ren försäljning, men kan även tänka mig att ta en "enklare Panerai" som dellikvid. Även Rolex kan vara av intresse som byte. Bytesvärdet kommer vi överens om beroende på vad du eventuellt har.


Finns i Stockholm och så gör även referenser.

Allt gott!
/ Reko

PS. Bilderna föreställer klockan, men är lånade och jag tackar ödmjukt för att jag får använda dem!
 
Senast ändrad:
Topp