• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Paneristi modell? PAM2020

keroro

Rolex
2-Faktor
Poppade upp ett inlägg i mitt insta-flöde om en ny Paneristi-modell, rykande färsk från pressarna. Vad säger panelen, hiss eller diss?


Jag tycker de borde skippat den fula Paneristi-loggan utsmetad på tavlan. Varför inte behålla den på baksidan som tidigare versioner? Men då hade den förmodligen varit för lik en annan befintlig modell :rolleyes:
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Poppade upp ett inlägg i mitt insta-flöde om en ny Paneristi-modell, rykande färsk från pressarna. Vad säger panelen, hiss eller diss?


Jag tycker de borde skippat den fula Paneristi-loggan utsmetad på tavlan. Varför inte behålla den på baksidan som tidigare versioner? Men då hade den förmodligen varit för lik en annan befintlig modell :rolleyes:
Vi har pratat om den i tråden Nyheter framförallt. Väldigt mycket. :)
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Alltid roligare med bilder, snott från paneristi.
2605093_88bd6feac0ead74718b549dc45a305ea_t.jpg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Doh, my bad! Har inte lärt mig att använda nya GUI:t än här på KS :( Jag joinar er därinne!
Jag förstår. KS är lite knöligt at the moment. :) Men för att sammanfatta (och vi fortsätter i Nyheter-tråden) så har den här nyheten läckt för ganska längesedan, några har till och med sett prototypen för ett år sedan. Det har stötts och blötts i den tråden. :)
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag förstår. KS är lite knöligt at the moment. :) Men för att sammanfatta (och vi fortsätter i Nyheter-tråden) så har den här nyheten läckt för ganska längesedan, några har till och med sett prototypen för ett år sedan. Det har stötts och blötts i den tråden. :)

Det var garanterat blött när jag såg den i en trippy hiss i Amsterdam.
 
Topp