• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ny pepsi gmt på g i Stål?

Gulapa

Basic
Jag har velat fram och tillbaka med att köpa en gmt pepsi i snart 10år. Priset på likvärdiga ex har ökat 30k-ish på den tiden o det svider nåt oerhört

Om jag förstått det rätt släpper Rolex ofta nya modeller i ädelmetaller först , och stål efter ett tag? Nu har gmt'n med pepsi funnits sedan några år i vitguld och frågan är om de snart släpper den i stål?
Vad tror ni?

Oj - finns 10000 trådar om det. Sök på Watchuseek eller therolexforum. Har diskuterats i åratal. Det lär konma en ny version av gmt2 med nytt verk. Frågan är när och i vilka färger. Ingen aning.

MEN JAG VILL HA INFO NU!!!! Därför så många startar trådar på detta forum.. Orka söka info på annat språk liksom....

MEN JAG VILL HA INFO NU!!!! Därför så många startar trådar på detta forum.. Orka söka info på annat språk liksom....

KS skulle bli ett extremt tråkigt forum om premissen för att posta var att först kontrollera alla andra forum. Skulle tro att man blir tvungen att ta bort 90% av trådarna. Bara för att det är stött och blött för merparten kanske TS inte har en susning om det.

Det finns sååå många trevligare sätt att informera TS på än ditt. Förstår inte varför det verkar så olidligt svårt att inte svara med en dryg ton. Tyvärr mer och mer vanligt förekommande och en stor anledning, långt större än repetitionsfrågor, att många tröttnar på forumet.

KS skulle bli ett extremt tråkigt forum om premissen för att posta var att först kontrollera alla andra forum. Skulle tro att man blir tvungen att ta bort 90% av trådarna. Bara för att det är stött och blött för merparten kanske TS inte har en susning om det.

Det finns sååå många trevligare sätt att informera TS på än ditt. Förstår inte varför det verkar så olidligt svårt att inte svara med en dryg ton. Tyvärr mer och mer vanligt förekommande och en stor anledning, långt större än repetitionsfrågor, att många tröttnar på forumet.

+1

Min personliga åsikt:
Jag ser det som relativt osannolikt att Pepsi kommer i stål, dels är kostnaden för att tillverka den färgkombinationen rimligen relativt hög och dels vill de nog inte skapa en konkurrens inom de val som finns. Det är kanske mer troligt att en annan färgkombo kommer.

Men som jag ser det, och jag betalade dyrt för min stål-Pepsi, så är jag inte säker på om jag skulle köpa en ny ändå.
Dels är jag inte helt såld på keramik-ringen och dels är jag inte såld maxi-case. Och kommer det nu en ny version så kommer den ha båda dessa. (Jag har haft både en svart & svart/blå tidigare, varför köpte jag inte en 16710 för 8 år sedan??)
Men en matt keramik som Yachtmaster 116622 skulle sitta fint.

Tillbaka
Topp