rollypolly
Basic
- Pris
- 800
- Returpolicy
- No return!
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
1. Dsquared 2 Snapback
Köpt i Ginza, Tokyo för typ 1800sek. Använt 2 gånger.
600kr
2. Vintage Barbour jacka. Used but not abused. Jackan är i fint vintage skick. Nyvaxad ett år sedan.
Bedale är typ flagship Barbour jacka som nästan aldrig gå på rea. Håller hur länge som helst. Om man tar hand om dem ordentligt, de ser ju bättre och bättre ut när de blir äldre.
Barbours flagship model. Otroligt dålig bild när jag ser den i stor skärm nu. Färgen är typ Navy inte den vanliga olivgrön. Kollar länken för bättre bild för färg. (https://stuartslondon_com.secure-cd...y-jacket-mca0369ny71-p25833-101854_medium.jpg)
Storleken motsvarar L / XL. 600kr.
3. Maison Kitsune Baseball Jacket
Storlek XL. Ny i princip. Nypris över 5000kr.
1200kr
4. Acne Studios Gavin Grey Melange sz. 54 (L / XL)
Nypris över 6000kr. Ny. Gick ner ganska mycket i vikt så har blivit för stor för mig.
3000kr
Jag bor i Uppsala men har möjlighet att ses i Stockholm. Kan skickas via posten eller schenker. Då gäller förhandsbetalning via Swish, och spårbart paket.
Om du har någonting intressant för bytesförslag, test me!
Tack KS på annonsplats!
1. Dsquared 2 Snapback
Köpt i Ginza, Tokyo för typ 1800sek. Använt 2 gånger.
600kr
2. Vintage Barbour jacka. Used but not abused. Jackan är i fint vintage skick. Nyvaxad ett år sedan.
Bedale är typ flagship Barbour jacka som nästan aldrig gå på rea. Håller hur länge som helst. Om man tar hand om dem ordentligt, de ser ju bättre och bättre ut när de blir äldre.
Barbours flagship model. Otroligt dålig bild när jag ser den i stor skärm nu. Färgen är typ Navy inte den vanliga olivgrön. Kollar länken för bättre bild för färg. (https://stuartslondon_com.secure-cd...y-jacket-mca0369ny71-p25833-101854_medium.jpg)
Storleken motsvarar L / XL. 600kr.
3. Maison Kitsune Baseball Jacket
Storlek XL. Ny i princip. Nypris över 5000kr.
1200kr
4. Acne Studios Gavin Grey Melange sz. 54 (L / XL)
Nypris över 6000kr. Ny. Gick ner ganska mycket i vikt så har blivit för stor för mig.
3000kr
Jag bor i Uppsala men har möjlighet att ses i Stockholm. Kan skickas via posten eller schenker. Då gäller förhandsbetalning via Swish, och spårbart paket.
Om du har någonting intressant för bytesförslag, test me!
Tack KS på annonsplats!
Bilagor
Senast ändrad: