- Pris
- 2500
- Returpolicy
- Ingen retur om inte annat diskuterats innan genomförd affär
- Bilder Skickat
- Ja
Nu är det billigt!
(SÅLD) Nybyggd 39mm Explorer/OP/DJ inspirerad mod.
Boett: 39mm med en lugwidth på 20mm
Krona: Skruvad
Glas: Safirglas
Länk: Jubilee (skruvad) med solida endlinks samt easylink
Verk: NH36
Tavla: Enamel Grey Explorer (med lume)
Visare: Datejust style (med lume)
Klockan är i mycket fint skick med enbart små, små spår av användning. Länken har spår av användning på undersidan av claspen samt på sidorna av sista länkbiten innan easylinken. Detta pga att det är för tight på bredden inuti låset vid microjusteringen längre in, dock går det säkerligen att lösa genom att böja isär sidorna lite om det skulle behövas.
Länken är inställd för en handled på 19,5cm och det medföljer även två extra länkbitar.
Pris: 2500:- och jag bjuder på Postnord skicka lätt (ursprungspris 3500:- + frakt)
(SÅLD) Casio G-Shock Mudmaster GG-B100-1A3 uttagen från Klockmaster 2019-07-24 av mig.
Kommer fullset enligt bild och allt är i fint skick, dock bär klockan spår av användning givetvis.
Pris: 1600:- (ursprungspris 2000:- ) (SÅLD)
Tack KS för ett grymt forum och för möjligheten att kunna annonsera!
Väl mött // Risto85
(SÅLD) Nybyggd 39mm Explorer/OP/DJ inspirerad mod.
Boett: 39mm med en lugwidth på 20mm
Krona: Skruvad
Glas: Safirglas
Länk: Jubilee (skruvad) med solida endlinks samt easylink
Verk: NH36
Tavla: Enamel Grey Explorer (med lume)
Visare: Datejust style (med lume)
Klockan är i mycket fint skick med enbart små, små spår av användning. Länken har spår av användning på undersidan av claspen samt på sidorna av sista länkbiten innan easylinken. Detta pga att det är för tight på bredden inuti låset vid microjusteringen längre in, dock går det säkerligen att lösa genom att böja isär sidorna lite om det skulle behövas.
Länken är inställd för en handled på 19,5cm och det medföljer även två extra länkbitar.
Pris: 2500:- och jag bjuder på Postnord skicka lätt (ursprungspris 3500:- + frakt)
(SÅLD) Casio G-Shock Mudmaster GG-B100-1A3 uttagen från Klockmaster 2019-07-24 av mig.
Kommer fullset enligt bild och allt är i fint skick, dock bär klockan spår av användning givetvis.
Pris: 1600:- (ursprungspris 2000:- ) (SÅLD)
Tack KS för ett grymt forum och för möjligheten att kunna annonsera!
Väl mött // Risto85
Senast ändrad: