• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes (Ny prisbump)Cool vintagedykare Avia Marino!!! 2,5k eller rimligt bud/byte/delbyte

deddas

Rolex
Tjena alla KS-are!
Har en Avia Marino till salu som jag köpt på forumet. Detta är alltså en dykare från 60/70-talet som mäter 37,5mm i diameter och har 20mm mellan luggarna. I sitter ett ETA 2472 vilket innebär att den är automatisk. Den är fin i uppdraget och tappar inte märkbart tid(dock inte uppmätt). Datumet slår över ca 6-7 min över 12. Forummedlem som jag köpte klockan av har tryckt den och den ska därför vara redo för bad(dock som alltid på egen risk!). Jag fick klockan med ett tropic liknande armband och det medföljer också vid försäljning.
Bilder:
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Jag är otroligt dålig på att ta bilder som om ni vill ha flera eller bättre ska jag göra mitt bästa men kan inte lova något!
Byten: Kan vara intressant men då endast med pengar åt mitt håll.
Pris: Sätter priset/bytesvärdet till 2,5k kr(3,5)(3,75)(4) där viss prutmån är möjlig om man är trevlig!
Retur: vid f2f ingen retur annars kommer vi(köpare och säljare överens om något rimligt)
Jag finns för f2f i sthlm klockan kan självklart skickas men då på köparens bekostnad.
Tack KS för chansen att få annonsera här, helt gratis!
Frågor eller synpunkter på annonsen/klockan kan självklart tas via PM eller på lämplig tråd på forumet.
Mvh
Deddas
 
Senast ändrad:
Topp