• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ny prisbump MALM Catalina Blue Silver

Nilzén

Cartier
Pris
3600
Returpolicy
Ja, inom 24 h om nåt inte stämmer.
Bilder Skickat
  1. Ja
I princip nyskick. Säljes på grund av att annat är på ingång. Kommer fullset med orginallänk och alla länkbitar, boxar och papper. Skickar med ett perlon också, som jag tycker passar förjäkla bra. Fler bilder och mer info till den som så önskar via PM.

Priset inkluderar såklart spårbar frakt.

Uttagen av mig direkt från MALM i år, så gott om garanti kvar.

Nypris 6 590.

SPECIFIKATIONER

Material: Rostfritt stål 316L
Urtavla: Mörkblå
Boett: 41 mm (diameter), 14mm (höjd)
Urverk: Seiko VK64 mecaquartz
Glas: Dubbel välvt safirglas
Vattenresistens: 100 m
Batteri: 3 år
Garanti: 5 år
Band: Stållänk 316L med satinborstade sidlänkar och polerade mittenlänkar. 20 mm mellan luggar och 18 mm vid spännet.

Bild 1 och 2 är min klocka. Bild 3 och 4 lånade för uppmärksamhet. Läderbandet på bild 2 ingår ej.

Tack för annonsplats!
 

Bilagor

  • 5694.jpg
    5694.jpg
    24.2 KB · Visningar: 27
  • 5694.jpg
    5694.jpg
    24.2 KB · Visningar: 33
  • 20200217_214043.jpg
    20200217_214043.jpg
    422.6 KB · Visningar: 34
  • 8284.jpg
    8284.jpg
    25 KB · Visningar: 33
  • 8283.jpg
    8283.jpg
    57.6 KB · Visningar: 30
Topp