• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny ringklocka

Mykeys

Cartier
Fick hem ett litet fint paket igår med en Seiko Bellmatic från 1970. Älskar 70-tals Seiko!
Har länge varit sugen på att testa en Bellmatic och nu fick jag chansen. Tack Tias.F för grymt smidig affär!
Jag är riktigt nöjd! Perfekt storlek med sina 37mm och kul komplikation.

Seiko Bellmatic3.JPG
Seiko Bellmatic2.JPG
Seiko Bellmatic4.JPG
Och sist tillsammans med sins 70-tals bröder. Förbaskat trevlig Seiko-trio!
Seiko trio.JPG
 

Mykeys

Cartier
Ahh, tråden hör ju bättre hemma på vintagedelen. Vet inte vad jag tänkte på... Admin får gärna flytta!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Fick hem ett litet fint paket igår med en Seiko Bellmatic från 1970. Älskar 70-tals Seiko!
Har länge varit sugen på att testa en Bellmatic och nu fick jag chansen. Tack Tias.F för grymt smidig affär!
Jag är riktigt nöjd! Perfekt storlek med sina 37mm och kul komplikation.

Seiko Bellmatic3.JPG
Seiko Bellmatic2.JPG
Seiko Bellmatic4.JPG
Och sist tillsammans med sins 70-tals bröder. Förbaskat trevlig Seiko-trio!
Seiko trio.JPG
Trevlig samling, tycker jag! Bra bredd i smakliga förpackningar.
Mvh A
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Fick hem ett litet fint paket igår med en Seiko Bellmatic från 1970. Älskar 70-tals Seiko!
Har länge varit sugen på att testa en Bellmatic och nu fick jag chansen. Tack Tias.F för grymt smidig affär!
Jag är riktigt nöjd! Perfekt storlek med sina 37mm och kul komplikation.

Seiko Bellmatic3.JPG
Seiko Bellmatic2.JPG
Seiko Bellmatic4.JPG
Och sist tillsammans med sins 70-tals bröder. Förbaskat trevlig Seiko-trio!
Seiko trio.JPG

Väldigt fin trio :)
 

Mykeys

Cartier
Grym och stabil trio!
Fattar inte att du säljer din 7040, cool med grå lume! Passar bra in där :)
Säger Mister flip-it-all! :) Har velat länge och väl om jag ska sälja 7040... Det är ju en årsklocka för mig då den är från '80 oxå. Men om den inte används så gör den inte mycket nytta i boxen...
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Säger Mister flip-it-all! :) Har velat länge och väl om jag ska sälja 7040... Det är ju en årsklocka för mig då den är från '80 oxå. Men om den inte används så gör den inte mycket nytta i boxen...

Haha jo helt fel person skriva det, har väll flippat 4-5st 7040's med minst :D
Näe ingen idé ha klockor som ej används! Roligt se att 6105:an är kvar, känns som den hamna rätt :)
 
Topp