• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NY Rolex GMT Master!

hxw

Omega
Antiklimaks deluxe. Hadde virkelig håpet at de i det minste skulle komme med pepsiring.
 

Johan M

Cartier
Inte mycket nytt men färgerna ser bra ut. GMT-visaren är mycket diskretare än de andra varianterna vilket säkert tilltalar någon. Synd på de polerade mittlänkarna men som man brukar säga, smaken är som baken.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Värdelöst. Här har man chansen att vara konsistent i sitt designspråk med en nick till de gamla GMT:na och så gör man så här.
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Helt okej, inte vad jag hoppats på...

Jag undrar om rolex kanske har lite problem med att tillverka röd keramik i rätt nyans. Den blåa färgen fanns ju sen innan...
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
"Jaha..." är min spontana kommentar...
Men som sagt; jag håller med Denke här ovan. Så länge det finns 1675:eek:r, så är inte en ny GMT på shortlisten i vilket fall. :cool:
 

David

Bödeln
Jag tror den är riktigt fin i verkligheten, skulle absolut inte tacka nej till en, även om jag hellre sett grön/gul eller röd/blå.

Min gissning är att pepsin kommer nästa år, så att alla som köper den här som tröstpris får betala igen om ett år.
 

David

Bödeln
Cream soda får den heta.

jackblacks_bluecream.jpg
 
Topp