• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Squaledykare!

KMS

Rolex
För någon månad sen pratades det om en forummedlem (kommer inte ihåg vem) som hade en specialmodell av en blå Squale från ett polskt forum. Jag nämnde att det skulle vara en bra idé att göra något liknande i produktionen istället för alla tråkiga sub kopior. Tydligen har dom scannat detta forum och snott min idé...:)
 

KMS

Rolex
50 atmos är inte ny direkt, det är den blåa färgen jag syftade på. Den har inte funnits så länge.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Aldrig sett tidigare,snygg också,42mm ,lagom stor. Är det någon som vet priset på en sådan ?

Bara följa länken vid infon under videon.
För övrigt är den ryska LE-versionen MYCKET coolare!

Sunburst-tavla och "silver" vid markeringarna.
834807d1348960298-squale-50-atmos-vintage-diver-limited-edition-0fyl9.jpg
 
  • Like
Reactions: KMS

KMS

Rolex
Squale.de har den också fast lite dyrare än page and cooper. Försöker hitta någonstans hur limiterad denna edition är. Inte riktigt läge att köpa ytterligare en klocka...:) Men börjar lagren sina så får man väl säkra upp.
Vad som också är sjysst är att den är 48 mm lug to lug vilket gör att den funkar på de flesta vintage anpassade handleder.
 

KMS

Rolex
Bara följa länken vid infon under videon.
För övrigt är den ryska LE-versionen MYCKET coolare!

Sunburst-tavla och "silver" vid markeringarna.
834807d1348960298-squale-50-atmos-vintage-diver-limited-edition-0fyl9.jpg


Håller med att den polska forumsversionen är snäppet coolare! Duruttis bild (hoppas det är ok)
squale2012_2.jpg


(Bilden du visar är en Eaglestar 100 Atmos) som också är fantastiskt cool! Vill inte besserwissra, men lugnare om jag gör det än någon av Seikohatarna.:)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Håller med att den polska forumsversionen är snäppet coolare! Duruttis bild (hoppas det är ok) (Bilden du visar är en Eaglestar 100 Atmos) som också är fantastiskt cool! Vill inte besserwissra, men lugnare om jag gör det än någon av Seikohatarna.:)

Bra att du rättar mig! Jag misstänkte att jag postat fel klocka, men lyckades inte googla fram bättre bilder.
 
  • Like
Reactions: KMS
Topp