Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att han hade Doxan på läder också.Intressant avsnitt. Kul att han satt på en Doxa Army också nu när jag precis fått hem homagen till den. Blev lite sugen på en gammal Defy när jag hör honom prata om den även om de är sjukt fula
Underbart!Ny "Talking Watches" ute, och det bjuds på lite andra märken än Rolex för en gång skull.
Många mysmögeldykare i mysigt bra skick.
Det var inte ett perfekt avsnittHärligt att han hade Doxan på läder också.
riktigt massiv samling... men stämmer det att det inte ens går att sourca material till motsvarande emaljtavlor idag?
Verkligen bra avsnitt! Kul blandning av ur. Emalj-tavlorna är ju helt fantastiska. Gillar verkligen Eskas boetter de använde till dem.
Tyckte det lät lite märkligt, men tror jag hört samma om typ oljefärg? Finns säkert någon sanning i det men är lite tveksam till att det skulle innebära någon större skillnad på slutresultatet.riktigt massiv samling... men stämmer det att det inte ens går att sourca material till motsvarande emaljtavlor idag?
Eskaboetterna var väl inte så kul? Iofs fina vattentäta Spillmanboetter.Verkligen bra avsnitt! Kul blandning av ur. Emalj-tavlorna är ju helt fantastiska. Gillar verkligen Eskas boetter de använde till dem.
De föll mig i smaken! Speciellt i kombination med emaljtavlorna.Eskaboetterna var väl inte så kul? Iofs fina vattentäta Spillmanboetter.
Tycker nog Bulovaboetterna var roligare då:De föll mig i smaken! Speciellt i kombination med emaljtavlorna.
Superfina de med såklart men har personligen lite svårt för den typen av lösning på kronan.Tycker nog Bulovaboetterna var roligare då:
Tror det är samma som jag har på den svarta? Ingen personlig favvorit faktiskt. Men det är ju det fina, att alla inte har samma smak.Superfina de med såklart men har personligen lite svårt för den typen av lösning på kronan.
Ah yes, måste vara samma! Tycker de är grymma alltså. Gillar de lite aggressiva bandhornen hehe. Ja visst, enig, kul med olika smaker. Superfin duo.Tror det är samma som jag har på den svarta? Ingen personlig favvorit faktiskt. Men det är ju det fina, att alla inte har samma smak.
Äntligen något som intresserar!