• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny tavla, vilken? DJ2

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Inga strida strömmar av spekulanter på min DJ2:a, funderar därför på att behålla den och belöna mig med ny tavla. Är egentligen väldigt nöjd med klockan men suget efter nytt drar alltid.
Så två flugor i en smäll.
Vad lirar bäst anser ni? Motivera gärna varför. Har inte sett alla tavlor live själv.
Har i dag denna fantastiska tavla:
2014-04-29 18.25.04.jpg


Dessa skulle jag kunna tänka mig att byta till:
1.
Rolex


2.
Rolex


3.
Rolex


4.
rolex_41954_datejust_ii_116334_41mm_black_10.jpg
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Röstar på tavla nr 2; sjukt härlig blå nyans i den! Föredrar också att den är mer clean jämfört med varianterna med romerska siffror.
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
1 eller 2. Tycker de är sjukt snygga, och passar bra till oysterlänken. Det hade inte varit fel att matcha dem med en slätglasring, men det är absolut inte nödvändigt.
 

j.hanb

Breitling
Jag säger tavla nummer 2! Siffrorna på tavla ett är helt enkelt för stora enligt min mening, sen har jag personligen svårt för romerska siffror!
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Min röst faller på nummer två. Tycker att de andra alternativen gör att den blir lite "rörig" med för mycket på tavlan och att den svarta helt enkelt är för tråkig :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Tavla 2, blå med stavindex! Blå tavla är bland det snyggaste som finns tillsammans med det rena och tidlösa med stavindex.
Alt. den svarta, om du inte gillar blått...
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Bytte själv från den svarta tavlan med romerska till svart med stavindex, men idag hade jag helt klart valt den blå tavlan med stavindex.
20140102_105110_1_bestshot_zpsab4ec03f.jpg


20131126_140618_6_bestshot.jpg
 
Topp