• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ny telefon

Airbus

Guld
Friends Of KS
Stör mig på min IP 12 Pro max. För bred och kantig, storlek i övrigt gör inte så mycket. Viktigt med bra kamera. S21 verkar toppen men jobbigt att byta system... 12 pro kanske men redan halvvägs i livscykeln... Bita ihop och vänta på ip 13 eller ta steget till mörka sidan...?

Här kanske du hittar lite tips: https://klocksnack.se/threads/vågar-jag-android.70537/ 😊
Det beror så klart på vad man är van vid och hur öppen man är för förändring. Jag gick från ios till Android för att antal år sedan och fick nyligen ett infall då jag skulle testa iphone 11 men det gick bara inte och jag tror att det är lättare att gå från iPhone till Android än omvänt då man i det sistnämnda känner sig otroligt begränsad om man är van vid att kunna ställa in allting själv men å andra sidan finns det uppenbarligen många som föredrar att Apple bestämmer hur saker och ting ska fungera eller att det bara finns en ja- eller nejinställning.

En sak som jag verkligen reagerade på var vikten då jag gick från S8+ till IPhone 11 vilket kändes som en tegelsten i jämförelse och de enda undantagen är väl SE och möjligtvis mini så det finns även andra aspekter att ta hänsyn till än bara mjukvaran. En svår fråga helt enkelt som ingen annan än du själv kan besvara.

Tillbaka
Topp