• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ny Tudor Black Bay Harrods (grön)

MrJohn

Omega
Pris
45000
Returpolicy
Helt ny
Bilder Skickat
  1. Ja
Fantastiskt vacker och hel ny/oanvänd Tudor BB Harrods säljes. Uttagen hösten 2019.
Jag har köpt en begagnad likadan Harrods att använda och tänkte ha denna nya i som en i samlingen som en framtida investering men har som vanligt hittat lite annat skoj så den är till salu.

Klockan är aldrig använd, ej kortad länk och tygband kommer inplastat. (Klockan plastas alltid av vid utlämning på Harrods).
Det är fortfarande ganska lång väntetid på denna modell och den måste hämtas ut på plats i London.
Klockan kommer komplett fullset med inner och ytterbox, manual, cert, kvitto från Harrods, plastcase som klockan kommer i till ÅF samt Harrodspåse.

Finns i Kalmar vid F2F annars skickar jag den gärna.
Jag har massor av fina betyg från tidigare affärer här på KS, bara sök på mitt användarnamn.
Första bilden är lånad från nätet bara för att visa hur snygg den är på armen, övriga bilder är på denna aktuella klocka.


20200505133401-192.121.192.22.jpg

20200505133129-192.121.192.22.jpg

Mvh John
 

Bilagor

  • Tudor2.jpg
    Tudor2.jpg
    369.2 KB · Visningar: 12
  • Tudor3.jpg
    Tudor3.jpg
    387.5 KB · Visningar: 12
  • Tudor4.jpg
    Tudor4.jpg
    488.2 KB · Visningar: 13
  • Tudor7.jpg
    Tudor7.jpg
    410.6 KB · Visningar: 13
Topp