• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny tysk explorer-variant.

DrDre

Patek
Köper du en med den graveringen som är på deras sida så får du plus i kanten :)

Det kanske är en bra present från den med lite mer dynamiskt samliv men som ändå vill ge sken av att man ger bort något personligt. Så länge det inte står något namn så kan den ju varandra runt som present mellan föremålen för en kärlek.

Sedan har vi ju iofs ett problem med kärleksförklaringar på tyska. Det får ju lätt ett stänk av halvsnaskig porrfilm över sig.
 

BME

Cartier
Det kanske är en bra present från den med lite mer dynamiskt samliv men som ändå vill ge sken av att man ger bort något personligt. Så länge det inte står något namn så kan den ju varandra runt som present mellan föremålen för en kärlek.

Sedan har vi ju iofs ett problem med kärleksförklaringar på tyska. Det får ju lätt ett stänk av halvsnaskig porrfilm över sig.

Ja exakt det är ju perfekt en vandringspokal of some sort... :)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Jag gillar den. Konkurrenskraftigt pris och till synes väl genomtänkt.

Men jag vet inte om den klarar av att konkurrera ut mina Explorers...

... Helt klart ett alternativ till Sinn i kategorin "tålig sportklocka". (Och till priset av en Rolexservice...)

A
 

JuliusOne

Omega
Snygg, men påminner den inte väldigt mycket om Glycine Combat eller Iguana? Å andra sidan verkar det norpas designdrag rätt friskt av många andra tillverkare.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Var inte en sån suris, sätt kortis i maskinis...


37280920.jpg
 
Topp