• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny webshop

Gripenbro.se

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hallå i sommar värmen....
Här sitter jag och knåpar ihop en ny webshop när solen skiner... klockor är ett gift :)

Gripenbro.se heter shopen och där säljer vi Klockor & Tidlösa Accessoarer....
Tror ni känner igen lite klockor som jag visat här på forumet

Välkomna in och hoppas ni tycker om den

MVH
Peter
 

calzone

Vacheron
Kikade på sidan nu gillar den skarpt !, gött med enkelheten allt var bättre förr, tänk för 10 år sedan när allt var gratis på nätet "du behövde inte vänta längre om du inte var betalande medlem" ingen reklam etc etc
 

carlanton

Audemars
Kikade på sidan nu gillar den skarpt !, gött med enkelheten allt var bättre förr, tänk för 10 år sedan när allt var gratis på nätet "du behövde inte vänta längre om du inte var betalande medlem" ingen reklam etc etc

Jag minns mitt tidiga tvåtusental på internet som ett gränslöst helvete. Alldeles för avancerad design i förhållande till uppkopplingshastigheten, flashgrejer som tog flera timmar att ladda, popupreklam, popupreklam som inte gick att stoppa, popupreklam med porr, popupreklam med porr som inte gick att stoppa, spammail, scamförsök, popups som kunde få ditt modem att ringa betalnummer. Listan kan göras oändlig. Internet var inte bättre förr!
 

calzone

Vacheron
Jag minns mitt tidiga tvåtusental på internet som ett gränslöst helvete. Alldeles för avancerad design i förhållande till uppkopplingshastigheten, flashgrejer som tog flera timmar att ladda, popupreklam, popupreklam som inte gick att stoppa, popupreklam med porr, popupreklam med porr som inte gick att stoppa, spammail, scamförsök, popups som kunde få ditt modem att ringa betalnummer. Listan kan göras oändlig. Internet var inte bättre förr!

De e din åsikt ;), du ser inte charmen i det. Internet var bra ändra fram till 2005 typ och då fanns faktiskt adsl.
 

David

Bödeln
Jag minns mitt tidiga tvåtusental på internet som ett gränslöst helvete. Alldeles för avancerad design i förhållande till uppkopplingshastigheten, flashgrejer som tog flera timmar att ladda, popupreklam, popupreklam som inte gick att stoppa, popupreklam med porr, popupreklam med porr som inte gick att stoppa, spammail, scamförsök, popups som kunde få ditt modem att ringa betalnummer. Listan kan göras oändlig. Internet var inte bättre förr!

Windows-användare, ser jag.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Snygg sida och schyssta priser! Blir sugen på GMTn... tyvärr finns inte pengarna på klockkontot än
 
Topp