• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

NYA anmälningstråden för KS-pin i GULD

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Då det blev lite missförstånd och ledsna miner i beställningstråden för silverpinen, så tar vi nya tag med en ny beställningstråd för den lite finare och ädlare KS-pinen i güld. (ja, säger du intresserad så avser det att du vill köpa en pin)

Så vill du ha något vackert och exklusivt i solitt guld att sätta i kavajslaget, hatten eller träningsoverallen, så gör dig hörd i den här tråden.

Goldfinger_-_Flyover_Fort_Knox.jpg
171552_8589130452921-gold-bars-wallpaper-hd-jpg_1920x1080_h.jpg
IMG_20171005_221004.jpg

champage-glasses-1.jpg

Ännu en gång, anmälningar är bindande och förskottsbetalning kommer att ske till smeden innan beställning för att undvika problem.

Editerat av admin

Beräknat pris per pin är 3000:-
 
Senast redigerad av en moderator:

Ministern

Founder
2-Faktor
Då det blev lite missförstånd och ledsna miner i beställningstråden för silverpinen, så tar vi nya tag med en ny beställningstråd för den lite finare och ädlare KS-pinen i güld. (ja, säger du intresserad så avser det att du vill köpa en pin)

Så vill du ha något vackert och exklusivt i solitt guld att sätta i kavajslaget, hatten eller träningsoverallen, så gör dig hörd i den här tråden.

Goldfinger_-_Flyover_Fort_Knox.jpg
171552_8589130452921-gold-bars-wallpaper-hd-jpg_1920x1080_h.jpg
IMG_20171005_221004.jpg

champage-glasses-1.jpg

Ännu en gång, anmälningar är bindande och förskottsbetalning kommer att ske till @Ministern innan beställning för att undvika problem.

Beräknat pris per pin är 3000:-

Nej, inget skall gå till mig, det betalas direkt till smeden.
 

Aron72

Cartier
Mmmm vad blir priset? För 1800 bagis kan jag tänka mig att stoltsera med en gul KS slickepinne i kavajslaget. ( men inte mkt norr om det )... förtydliga och jag återkommer med bindande svar.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Mmmm vad blir priset? För 1800 bagis kan jag tänka mig att stoltsera med en gul KS slickepinne i kavajslaget. ( men inte mkt norr om det )... förtydliga och jag återkommer med bindande svar.
Priset blir som det står omkring 1800:- , om det sedan skulle sluta på 1900:- eller 1700:-, spelar det någon roll för ditt beslut? :)

Antar att det handlar om hur många som beställer, materialåtgång och aktuellt guldpris?
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Så, nu har pm gått ut till berörda. Om någon tvekar så är det dags att bestämma sig och skriva här i tråden snarast. :)
 
Topp