• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya blå Yacht Mastern...

...jag gillar den, varför har inte någon här slagit till på en? (förutom AF som moddade sin gamla) pratade med en på Nymans idag och han sa att dom säljer riktigt bra...

rolex_image.3086773.jpg


wristshot.jpg


ym01bw.jpg


72D4C129-335D-47E8-BA06-946E9FD477D6-5117-000003D5396AA7AB.jpg


576F4497-9F94-45DF-B8AA-6F0BA5F35F78-5117-000003D54E946FCE.jpg


attachment.php


attachment.php
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Den ser ju schyst ut och så... men ändå så tycker jag den saknar något. Den kanske är mer populär hos de som är mindre klockintresserade?
 

Jibe

Cartier
Gillar den blåa tavlan, men tycker att siffrorna och markeringen på bezeln är för klumpig/stor, samt passar inte in på något sätt. Förutom det, så är den snygg.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Riktigt sköna nyanser! Hade svårt för ljusa tills jag såg den IRL, men även den är härlig då.
 

The Pell

Cartier
Jag tycker den är svinsnygg. Bara det att den är i hård konkurens med ett helt fotbollslag klockor i prisklassen under...som alla är helt okej :)
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Riktigt fin klocka! Men jag tycker inte priset är motiverat... (även om bezelen är i platina). Hade hellre sett den helt i stål :)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Har redan GMTCn som jag gillar skarpt, en till med blanka mittlänkar behövs inte, men visst är den fin.
 

Lunkan

Cartier
Hade gamla YM och det kan vara så att den blå urtavlan gör skillnad, men jag störde mig uberglamourösa ringen
 

n1tro

Panerai
Har börjat gilla den otroligt mycket senaste tiden, samt även blåa 16613 av någon sjuk anledning efter lebens bilder. Den är ju stört snygg faktiskt. Gah..blått... :)
 

Portofino

Panerai
Kan hålla med om att platinatavlan var lite det som gjorde YM:ern. Den är inte ful men den väcker inget ha begär hos mig ialla fall.
 

Ricrob

Patek
Jag tycker den är vrålsnygg men får ändå en känsla av att den liksom inte vet vad den vill riktigt.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Den är grym men som vanligt är det inte gångbart i Svedala om det inte står Submariner eller GMT på urtavlan.
 
Topp