• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Datejust 41 Two Tone

Vad fan ska jag göra?

  • Behåll Aquanauten och köp en Datejust 41 också

    Röster: 52 36.1%
  • Sälj Aquanauten och köp en Day-Date

    Röster: 54 37.5%
  • Sälja alla klockor och lämna Klocksnack för alltid

    Röster: 38 26.4%

  • Totala väljare
    144
  • Enkät stängd .
P

Philippe Stern

Guest
Någon som köpt denna skönhet ännu? Min chef sa att jag "look like arab" när jag hade min Datejust II. Fuck him! Jävligt sugen på en Datejust 41 nu med jubilee länk och svart tavla. Back to basic. I mina ögon en riktigt allroundklocka. Till vardag och fest. Kanske DD får vänta något år tills man fyller Gubbe.

Rolex-Datejust-41-rolesor-watch-5.jpg
Rolex-Datejust-41-rolesor-watch-24.jpg
Rolex-Datejust-41-two-tone-watches-3.jpg
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
DJ2 är ju ful, denna är klassisk i balansen mellan ring, boett och tavla även fast den är större. Behåll vattennöten och kör.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Kör! Tycker den är fin. Vad har du för urval när det gäller tavlor?
Ska du flippa din gmt då?
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Har du provat den? Kändes den bra är det väl bara att tuta och köra. Vad andra tycker är tämligen ointressant.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Den är cool den klockan. Synd bara att spännet inte är super jubilee format som 36an
 

osverigeo

Panerai
2-Faktor
Vem är din arbetsgivare? Skulle jättegärna vilja jobba där och kunna surfa runt på KS hela dagarna :D
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Klassisk DD vinner i mitt tycke. MEN det är ju kul att ha mer än en klocka? Så om du är villig att vänta med DD så köp en DJ och kör med en skön duo ett tag?

Tycker det är synd att de ändrat låset på Jubilee. Du vill ju iofs ha svart tavla, vilket är skönt att läsa eftersom domdär feta vita indexmarkeringarna ser för jävla jävliga ut på champagne.
 

paradis

Audemars
Klart att du ska köpa den, om du nu gillar den så mycket . Mycket vackert med G/S ock jubilee armband .
 
Topp