• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Datejust 41 Two Tone

Vad fan ska jag göra?

  • Behåll Aquanauten och köp en Datejust 41 också

    Röster: 52 36.1%
  • Sälj Aquanauten och köp en Day-Date

    Röster: 54 37.5%
  • Sälja alla klockor och lämna Klocksnack för alltid

    Röster: 38 26.4%

  • Totala väljare
    144
  • Enkät stängd .

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Har nyss testat 41mm DJ, och är i chock! Storlek var inte alls så stor och jävlig somjag trodde. Den var slimmad fin och härlig ju?!? Även om jag står fast vid att 36mm är rätt. Men oförskämt sugen på att äga en 41mm nu. Claspen var nice. Gillade dock inte tavlan på den riktigt. För mycket kladd med sekundmarkeringarna
 

Sexlaxar

Omega
Någon som köpt denna skönhet ännu? Min chef sa att jag "look like arab" när jag hade min Datejust II. Fuck him! Jävligt sugen på en Datejust 41 nu med jubilee länk och svart tavla. Back to basic. I mina ögon en riktigt allroundklocka. Till vardag och fest. Kanske DD får vänta något år tills man fyller Gubbe.

Rolex-Datejust-41-rolesor-watch-5.jpg
Rolex-Datejust-41-rolesor-watch-24.jpg
Rolex-Datejust-41-two-tone-watches-3.jpg
Tror inte din chef förstår sig på klockor för då säger man inte så. Ila uttryckt! :mad:
 
Tycker själv att den är för stor. Gillar din poll där ändå 26,4% as we speak har röstat att du ska dra från klocksnack :hilarious: Jag röstar på att behålla pateken
 
Topp