• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya Daytona 116520LN med keramisk bezel

image.jpeg
Bergströms :heart::heart::heart:
Vackert, grattis!

Återkommande är rätt diffust, likaså dyra klockor. Tror det är rätt vanligt att folk i klocksvängen överskattar hur bra kunder dom faktiskt är.
Hos den AD jag står i kö handlade det helt enkelt om i vilken ordning man ställde sig i kön inte hur mkt du handlat av dem.

Återkommande är rätt diffust, likaså dyra klockor. Tror det är rätt vanligt att folk i klocksvängen överskattar hur bra kunder dom faktiskt är.
Alltså jag har syftar inte på mig själv som bra kund, men pratat med några vänner som tidigare plockat upp en hel del rätt tunga pjäser från ad och handlat för miljonen men de hör fortfarande att det dröjer länge. Finns alltid större fiskar som du säger men undrar bara egentligen hur allt styrs, kan ju inte endast vara hur mkt du spenderat.

Alltså jag har syftar inte på mig själv som bra kund, men pratat med några vänner som tidigare plockat upp en hel del rätt tunga pjäser från ad och handlat för miljonen men de hör fortfarande att det dröjer länge. Finns alltid större fiskar som du säger men undrar bara egentligen hur allt styrs, kan ju inte endast vara hur mkt du spenderat.

@par är den största fisken. :)

• Like
Reactions: Oew
Var inte riktat mot dig utan rent generellt. Tror nog att det är lite random hur det funkar om jag ska vara ärlig, givetvis påverkar om man handlat för större summor innan, men sen finns det ju folk som faktiskt känner sin AD och inte bara tror att dom gör det.

Var inte riktat mot dig utan rent generellt. Tror nog att det är lite random hur det funkar om jag ska vara ärlig, givetvis påverkar om man handlat för större summor innan, men sen finns det ju folk som faktiskt känner sin AD och inte bara tror att dom gör det.
Tror det ligger mycket i det. Klockbranschen skiljer sig knappast från andra branscher och det är klart att man gör vänner och bekanta tjänster.

Tillbaka
Topp