Vackert, grattis!Bergströms![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert, grattis!Bergströms![]()
![]()
Grymt! Stort grattis! Återkom med dina intryck.Bergströms![]()
![]()
Grattis, jag anat att den var efterlängtad!Bergströms![]()
![]()
Bra köp ☺☺Bergströms![]()
![]()
Mer att jag har accepterat att jag kommer att bli sistHaha kan jag ana en liten biterhet i kommentaren![]()
Ajfan... då blir det ingen ny daytona iaf![]()
Undrar verkligen hur AD bestämmer tilldelning, verkar vara många bra kunder som blivit nedflyttade.Mer att jag har accepterat att jag kommer att bli sist![]()
Förvånar mig inte alls, att de har en VIP-lista...Undrar verkligen hur AD bestämmer tilldelning, verkar vara många bra kunder som blivit nedflyttade.
Nej absolut inte, har dock inget problem att vänta ett år på att få min. Har en del annat jag letar efter i närtid och är ändå rätt nöjd med de klockor jag har.Förvånar mig inte alls, att de har en VIP-lista...
Tråkigt för oss andra dödliga dock.
Jag överlever, men det hade varit kul att få fingra på den inom en snar framtidNej absolut inte, har dock inget problem att vänta ett år på att få min. Har en del annat jag letar efter i närtid och är ändå rätt nöjd med de klockor jag har.
Definiera "bra kund".Undrar verkligen hur AD bestämmer tilldelning, verkar vara många bra kunder som blivit nedflyttade.
Jag gissar på en återkommande kund som köper dyra klockor.Definiera "bra kund".
Beror ju såklart mycket på storleken på ad men en bra kund är väl egentligen bara en återkommande kund som köpt en antal "dyrare" klockor.Definiera "bra kund".
GRATTISBergströms![]()
![]()
FörmodligenAntar att @Hebbe också kommer att få sin snart![]()
Jag gissar på en återkommande kund som köper dyra klockor.
Beror ju såklart mycket på storleken på ad men en bra kund är väl egentligen bara en återkommande kund som köpt en antal "dyrare" klockor.
Hos den AD jag står i kö handlade det helt enkelt om i vilken ordning man ställde sig i kön inte hur mkt du handlat av dem.Återkommande är rätt diffust, likaså dyra klockor. Tror det är rätt vanligt att folk i klocksvängen överskattar hur bra kunder dom faktiskt är.
Olika ADs kör givetvis olika system, min post ovan gällde dessa sk bra kunder som blivit omsprungna av sk VIPs i "kön".Hos den AD jag står i kö handlade det helt enkelt om i vilken ordning man ställde sig i kön inte hur mkt du handlat av dem.
Alltså jag har syftar inte på mig själv som bra kund, men pratat med några vänner som tidigare plockat upp en hel del rätt tunga pjäser från ad och handlat för miljonen men de hör fortfarande att det dröjer länge. Finns alltid större fiskar som du säger men undrar bara egentligen hur allt styrs, kan ju inte endast vara hur mkt du spenderat.Återkommande är rätt diffust, likaså dyra klockor. Tror det är rätt vanligt att folk i klocksvängen överskattar hur bra kunder dom faktiskt är.
Alltså jag har syftar inte på mig själv som bra kund, men pratat med några vänner som tidigare plockat upp en hel del rätt tunga pjäser från ad och handlat för miljonen men de hör fortfarande att det dröjer länge. Finns alltid större fiskar som du säger men undrar bara egentligen hur allt styrs, kan ju inte endast vara hur mkt du spenderat.
Ja o säkert hos "min" ad så hade det säkert kunna vara så oxå eller det är så eftersom @par kom förstOlika ADs kör givetvis olika system, min post ovan gällde dessa sk bra kunder som blivit omsprungna av sk VIPs i "kön".
@par är den största fisken.![]()
Var inte riktat mot dig utan rent generellt. Tror nog att det är lite random hur det funkar om jag ska vara ärlig, givetvis påverkar om man handlat för större summor innan, men sen finns det ju folk som faktiskt känner sin AD och inte bara tror att dom gör det.Alltså jag har syftar inte på mig själv som bra kund, men pratat med några vänner som tidigare plockat upp en hel del rätt tunga pjäser från ad och handlat för miljonen men de hör fortfarande att det dröjer länge. Finns alltid större fiskar som du säger men undrar bara egentligen hur allt styrs, kan ju inte endast vara hur mkt du spenderat.
Tror det ligger mycket i det. Klockbranschen skiljer sig knappast från andra branscher och det är klart att man gör vänner och bekanta tjänster.Var inte riktat mot dig utan rent generellt. Tror nog att det är lite random hur det funkar om jag ska vara ärlig, givetvis påverkar om man handlat för större summor innan, men sen finns det ju folk som faktiskt känner sin AD och inte bara tror att dom gör det.
Chansar på par.Vem har den första avplastade på KS? Plasten är kvar på min än så länge.![]()