• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya DSSD - Hands on-foto

Chuck

Patek
2-Faktor
eruheseh.jpg
 

Sond

Patek
Ingen klocka jag gillar som modell. Det gröna verkar helt ok. Toningen mer tveksam. Men vi får se om det stämmer...
 

Jonaz

Rolex
Visst, toningen skall nog föreställa djupskillnad i havet och det gröna kanske skall vara nån korall eller annan skit, men är inte detta en av de fulaste tavlorna ever?
 

djanbin

Omega
Tavlan kommer som vanligt att se grym ut IRL. Jag hade gärna haft en. Nyfiken på vad det är för material i tavlan, om något särskilt.
 

Camo00

Patek
De har väl jobbat i 14 år för att kunna trycka RÖD text på tavlan, inte lyckats, och släpper "Kermit Caligraphic" istället... :D

...och jabla, man kan säkert byta insert på den med, till nån klatschig blekrosa...
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Urk!
Tror också dom tänkt att färgskiftningen är för att spegla havets ljus, ner till det mörka djupen.
Trevlig tanke men fan inte exklusivt i mitt tycke, sen att fläska dit det gröna!! Urk
 

smulster

Cartier
2-Faktor
Finns nu på rolex.com

Lite trevligare på de officiella bilderna men jag är fortfarande skeptisk. Ska bli kul att se den irl. Jag behöver ju egentligen inte bry mig speciellt mycket då mina underarmarna har samma diameter som en lampsladd.
 
Topp