• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Nya handgjorda Cheaney almond grain Boots UK10 (45).

JLC

Panerai
2-Faktor
Pris
2700
Returpolicy
Ej retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer ett par handgjorda Cheaney almond grain Boots UK10 (45).

Stör mig inte på något men köpt på mig så mkt nya skor så dessa blev aldrig använda.

Inköpta nya av mig under 2017, använda en gång och fortfarande som nya. Perfekt skick helt felfria.
Ny, modern modell som fortfarande finns i lager och kostar ca 5K i Sverige, bästa nätpris ca GBP 360 (4000 SEK)
https://www.grafford.se/varumrken/tweed

Kommer med dustbags men har tyvärr slängt pappkartongen som var enorm.

Otrolig finish, perfekt känga för årstiden med grövre sula och högre skaft och ett cool lite grövre grain läder i en nyans som är helrätt just nu.
Handgjorda (se även bilden på handskriven modell, storlek etc).

Storlek UK10.
Ganska rymliga, perfekt för min fot som är 29,5cm med vanliga tunn dress strumpa.

Pris: 2700 Kr. Bjussar på spårbar paketfrakt inom Sverige vid snabb och smidig affär.
F2F Stockholm möjligt med framförhållning, gärna upphämtaffär dagtid.

Se bilder.
Alla bilder utom den sista tagna igår av mig. Sista bilden från tillverkarens sida.

Info från tillverkaren:
Produktbeskrivning
Tweed C från Cheany & Sons country collection är en boot med commando gummisula framställd i Almond Grain.
Skon bygger på 12508 lästen som har en kraftigt avrundad tå samt hög profil och vid midja.

Skon är handgjord i Northamptonshire, England och randsydd enligt ”Goodyear welt” metoden vilket gör att skon har en ofta överlägsen komfort, elegans och hållbarhet. Varje par tar åtta veckor att producera och innefattar över 200 separata moment.

IMG_7082.JPG
IMG_7083.JPG
IMG_7084.JPG
IMG_7085.JPG
IMG_7086.JPG
IMG_7087.JPG
IMG_7088.JPG
Tweed-almond-1.png
 
Senast ändrad:
Topp